بازیمو: انتشار بازی NFS Hot Pursuit Remastered و بسته به روزرسانی

امسال الکترونیک آرتز جدیترین بازی از مجموعه نید فور اسپید را با نام Heat منتشر کرد. این عنوان یک سقوط آزاد به تمام معنا برای نید فور اسپید بود. سیاست های کاری اشتباه EA کار دست این مجموعه بازی داده و حسابی هواداران را دلسرد کرده است. بالاخره انتظار هواداران به پایان رسید و یکی بهترین های سری نید فور اسپید یعنی NFS Hot Pursuit Remastered در تاریخ 6 نوامبر منتشر شد. این نسخه یکی از پر مخاطب ترین و مهیج ترین بازی های نیدفوراسپید بود. ناشر بازی همراه با عرضه Hot Pursuit بسته به روزرسانی را همراه آن ارائه کرده است.

جزئیات بسته Speed Hot Pursuit Remastered

Electronic Arts امروز Need For Speed Hot Pursuit Remastered را منتشر کرده است. توسعه دهنده از همین ابتدا قصد حمایت همه جانبه را از بازی دارد. در مرحله اول باید در مورد این بسته گفت که تمامی DLC هایی که در سال 2010 برای این بازی عرضه شد در نسخه ریمستر همه بصورت یکجا وجود دارند.

طبیعتاً و مانند اکثر بازی ها، این بازی جدید NFS با یک به روزرسانی ارائه می شود و در ادامه مطلب می توانید تغییرات، بهبودها و پیشرفت های آن را مشاهده کنید. در این نسخه شاهد گرافیک بهبود یافته و به روزتری هستیم. وجود قابلیت کراس پلی هم در این نسخه می تواند جذابیت آن را چند برابر کند.

بخش آنلاین در بازی های نید فور اسپید همیشه جز پر مخاطب ترین قسمت ها بوده. با توجه به تغییرات، این به روزرسانی تعدادی از مشکلات بخش چند نفره آنلاین را بر طرف خواهد کرد. همچنین مشکلات قسمت کراس پلی و همچنین ویژگی های آنلاین بهبود می یابد.

در پایان باید به این حقیقت اشاره کرد که استودیو Criterion Games تنها توسعه دهنده ای بود که توانست به بهترین شکل ممکن بازی NFS را به اوج شکوه خود برساند، امیدواریم الکترونیک آرتز تغییر دادگاهی نسبت به این عنوان داشته باشد.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد