بازیمو: شایعه ساخت Battlefield: Bad Company 3 توسط DICE

از زمان های قدیم سری بازی Battlefield داستان های جنگ جهانی را به شکلی واقعی روایت می کرد و حتی رقیب سرسختی برای بازی ندای وظیفه بود. اما در سال 2008 استودیو DICE یک ساختار شکنی در مجموعه انجام داد و Battlefield: Bad Company را روانه بازار کرد.

در این بازی شما یک جوخه را هدایت می کردید که بنا به تصمیم شخصی خودشان از جنگ خارج می شوند و فرایندی عجیب را در داستان طی می کنند. بد کمپانی به معنای واقعی کلمه فوق العاده بود و کاملا ساختار شکن در مجموعه. شماره دوم هم در سال 2010 ساخته شد و توانست به خوبی نسخه پیشین باشد. اما حالا بعد از یک دهه شایعه ساخت Battlefield: Bad Company 3 به گوش می رسد.

به تازگی شایعه ای مبنی بر ساخت Battlefield: Bad Company 3 توسط دایس شنیده می شود و این شایعه تقریباً یک دهه است که در اینترنت وجود دارد. متاسفانه هر شایعه ای در طول این سالها به بن بست خورده است، بنابراین طرفداران این سوال را دارند که آیا این بازی واقعاً جانشین Half-Life 3 خواهد بود؟

تازه ترین شایعات ادعا می کنند که این دنباله به صورت انحصاری برای PS5 خواهد بود. خوب ممکن است که درست باشد، اما هنوز یک خبر رسمی هم وجود ندارد.

همچنین اظهار شده که DICE در حال کار با یک شرکت معروف برای عنوان AAA هستند که در سال 2020 ساخته خواهد شد. اما تا زمانی که خبر از طرف خود توسعه دهنده نباشد، هیچ تضمینی وجود ندارد که دایس بازی بد کمپانی را ادامه خواهد داد یا نه.

همچنین شایعه ای در مورد Battlefield: Bad Company 3 وجود دارد که آن را بخشی از برنامه های بلند مدت برای کنسول های نسل بعدی اعلام می کند.

اگر این مورد درست باشد می تواند خشم و عصبانیت هواداران را در پی داشته باشد، چون دایس در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده و محبوبیت خود را کم کم از دست خواهد داد.

تقریباً هر سال شایعه ای درباره بازگشت بد کمپانی وجود دارد، اما برای طرفداران فقط ناامید کننده است. عجیب است که دایس به جای استفاده از برند محبوب خود یعنی Bad Company هنوز هم به ساخت سری سنتی Battlefield ادامه می دهد.

 در حال حاضر تمام تلاشی که می توانیم  انجام دهیم صبر و صبر است.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد