بازیمو: شایعه ساخت Resident Evil 4 VR، هکرها برنامه های کپکام را لو دادند

محبوبیت بازی Resident Evil 4  بر هیچ کس پوشیده نیست. این بازی بعد از گدشت دو نسل پیاپی همچنان طرفداران خاص خود را دارد و هنوز هم گیم پلی جذاب و اتمسفر فوق العاده آن هر گیمری را به سمت خود جذب می کند. اخیرا شایعات پیرامون رزیدنت اویل 4 بسیار زیاد و خبرساز شده است. حالا خبری به گوش می رسد که احتمالا بازی Resident Evil 4 VR در حال توسعه است.

اخیرا شرکت Capcom اخباری را منتشر کرده ، که ادعا می کند Resident Evil 4 برای هدست های واقعیت مجازی منتشر خواهد شد.

خیلی هیجان انگیز است که حالا کپکام بسیار فعال شده و عنوان های مختلفی را در هر دوره برای مخاطبان خود آماده سازی می کند، خبر رزیدنت اویل VR در حالی منتشر شده که هنوز Resident Evil 3 Remake برای مخاطبان جذابیت دارد و آن را بازی می کنند. البته انتظار برای تجربه کردن Resident Evil Village هم بسیار مهیج است.

در حقیقت رزیدنت اویل 4 به کپکام کمک کرد تا به شهرت بیشتری برسد و همچنین یک سبک جدید از بازی اکشن ترسناک را به دنیا معرفی کرد. در حالی که همه ما منتظر اخباری در مورد نسخه احتمالی Resident Evil 4 Remake بودیم، حالا خبرهایی در مورد نسخه واقعیت مجازی می شنویم.

هکرها و Capcom

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم به تازگی Capcom یک ضربه سنگین را تجربه کرده است، هکرها اطلاعاتی را از طریق ایمیل و سرورهای پرونده داخلی شرکت بازی بدست آورده اند. برخی از این اطلاعات متعاقباً در اینترنت منتشر شد و از آن زمان تاکنون توسط Dataminers و طرفداران Capcom مورد تجدید نظر قرار گرفته است. یکی از اطلاعات که امروز منتشر شده نشان می دهد که Resident Evil 4 VR ظاهراً فقط برای هدست های Oculus در حال تولید است.

متأسفانه در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد این بازی وجود دارد. ولی یک نمودار منتشر شده از برنامه کاری از کپکام برای سال 2021 منتشر شده، در این لیست شما بازی Resident Evil Village و بازی  Resident Evil 4 VR را می بینید. که نشان می دهد هر دو در سال 2021 عرضه می شوند، اینطور که مشخص است Resident Evil 4 VR برای ماه آوریل برنامه ریزی شده است.

چون هنوز کپکام این شایعات را تایید نکرده نمی توانیم به قطعیت از آن ها صحبت کنیم و باید منتظر اخبار جدیدتر از سوی توسعه دهندگان باشیم.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024