بازیمو: اجرای بازی های معروف بر روی کارت کرافیک NVIDIA GeForce RTX 3090

کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3090 یک موجود بسیار قدرتمند برای اجرای بازی ها بر روی رزولوشن 4K است و حتی توانایی اجرای 8K را هم به طرز شگفت انگیزی دارد. اخیرا یک You Tuber بازی های محبوب خود را بر روی این کارت گرافیک اجرا کرده است که به نتایج جالبی رسیده.

فیلم هایی که از بازی های مختلف ضبط کرده نتایج متفاوتی را نشان می دهد. YouTube Bang4Buck PC Gamer  برخی از فیلم ها را به اشتراک گذاشته و برخی از بازی های رایانه ای مدرن را که با رزولوشن 8K در NVIDIA GeForce RTX3090 اجرا می شوند ، به نمایش می گذارد.

این YouTuber معروف به سراغ بازی هایی همچون Horizon Zero Dawn، The Witcher 3، Crysis 3 رفته است.

Bang4BuckPC Gamer برای اجرا بازی  Horizon Zero Dawn از ترکیبی از تنظیمات High و Ultra استفاده کرد. این تنظیمات بالاتر از PS4Pro است که بازی را با کیفیت 4K اجرا می کند. در نسخه کامپیوتر این بازی NVIDIA RTX3090 می تواند 30 فریم در ثانیه را لمس کند، با برخی کاهش های جزئی تا 27 فریم در ثانیه هم می رسد. با این حال این واقعیت که یک بازی رایانه ای مدرن واقعاً سخت گیرانه در حال حاضر می تواند با کیفیت 8K اجرا شود بسیار شگفت انگیز است.

Bang4BuckPC Gamer برای اجرا بازی Final Fantasy XV  از DLSS استفاده کرد و NVIDIA VXAO را غیرفعال کرد. همه گزینه های دیگر فعال شده بود. با استفاده از این تنظیمات بازی با سرعت 35 تا 40 فریم در ثانیه در NVIDIA GeForce RTX3090 با کیفیت 8K اجرا می شود.

این یوتیوبر با NVIDIA GeForce RTX3090 همچنین قادر به اجرای The Witcher 3 در تنظیمات Ultra با رزولوشن 8K با بیش از 35 فریم در ثانیه است. در بیشتر قسمتها فریم ریت در حدود 40 فریم در ثانیه بود که واقعاً باورنکردنی است.

سرانجام، Crysis 3 با بیش از 40 فریم در ثانیه با کیفیت 8K در تنظیمات High اجرا شد. بدیهی است که تنظیمات Very High بازی سنگین تر خواهد بود. با این حال، ما در مورد بیش از 40 فریم در ثانیه در یک بازی صحبت می کنیم که هنوز هم در تنظیمات High عالی به نظر می رسد.

بنابراین بله برای کسانی که به دنبال بازی 30 فریم در ثانیه هستند، یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX3090 می تواند چنین تجربه ای را با کیفیت 8K با کاهش برخی تنظیمات گرافیکی ارائه دهد.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد