بازیمو: بنیان گذار SadSqare می گوید برای ساخت Visage از P.T الهام گرفته

هیدئو کوجیما یکی از خلاق ترین سازنده های بازی های رایانه ای است که مدت زمان زیادی با استدیو Konami همکاری کرد. عنوان P.T یکی از ناب ترین ساخته های کوجیما بود که بعد از جدایی از کونامی این پروژه کاملا کنسل شد. عنوان Visage جدیدترین بازی ترسناک و بقا از استودیوی SadSquare است. به گفته توسعه دهندگان این بازی الهام گرفته از تیزر بازی Silent Hills است که بیشتر آن را به عنوان آن P.T می شناسند. Visage به نوعی جانشین معنوی بازی P.T است که تریلر و دموی قابل بازی آن برای اولین بار در سال 2014 برای پلی استیشن 4 پخش شد تلقی می شود.

بنیان گذار SadSqare در مصاحبه اخیر خود با Wccftech در مورد شباهت های این دو بازی و همچنین به روزرسانی های آینده و موارد دیگر صحبت کرده است.

به گفته جاناتان گگنه عنوان  P.T. به عنوان پایه ای برای بازی آنها عمل کرده است. علت الهام گیری SadSqare این بوده است که پی تی با کمترین میزان توانسته بود عوام بازیکنان را به خوبی بترساند. یقینا هدف آن ها از ساخت پی تی وحشتی بی پایان و افسار گسیخته بوده.

به گفته گگنه، آنها در طول دو سال گذشته با داشتن بازی P.T چیزهای زیادی آموخته اند. در آغاز آنها Visage را به عنوان یک تجربه متفاوت می دیدند که در آن بازیکن بدون هیچ گونه راهنمایی به جلو حرکت می کند. به معنای عدم ورود به سیستم جستجو، نشانگرها، یا هیچ یک از ویژگی ها و گزینه های دسترسی مانند بازی های فعلی.

سرانجام، گگنه گفت که تیم از اشکالات گزارش شده مطلع هستند و آنها در حال حاضر بسیاری از این مشکلات را برطرف کرده اند. در همین حال آنها سعی می کنند مواردی مانند دیر بارگذاری شدن بافت ها را برطرف کنند.

سیستم های پیشنهادی برای اجرا بازی در پایین مطلب ارائه شده است.

Minimum:
OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10
Processor: Intel® Core™ i3 or AMD Ryzen™ 3
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 950 or AMD Radeon™ R7 370
DirectX: Version 10
Storage: 10 GB available space

High:
OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10
Processor: Intel® Core™ i5 or AMD Ryzen™ 5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 or AMD Radeon™ RX 480
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

پست های مرتبط

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً برای مک، آیپد و آیفون پورت شود

کامپیوتکس 2024 : کنسول دستی ZONE شرکت ZOTAC در ماه سپتامبر سال 2024 عرضه می‌شود