بازیمو: محفل بزرگ قهرمانان در بازی The Tale of Amatsu No Kuni Teppen

بازی های کارتی در بین انواع سبک های مختلف جذابیت خاصی دارند. بازی های کارتی معمولا سعی می کنند به گونه های مختلف مخاطب را جذب خود کنند، گاهی اوقات با گرافیکی فوق العاده و گاهی با مکانیک های مختلف در گیم پلی. بازی Teppen The Tale of Amatsu No Kuni با تمامی المان های مختلف پا به دنیای سرگرمی گذاشته است.

کمپانی Gungho Online Entertainment شماره جدیدی از بازی Teppen را برای گوشی ها و تبلت هایی که سیستم عامل اندروید دارند منتشر کرده است. یکی از جذابیت های خارق العاده بازی Teppen گرد آوری تمام قهرمان های محبوب بازی های مختلف است که هر کدام در بازی خود اسطوره قدرت و پیروزی هستند.

در این بازی می توانید با قهرمان های Street Fighter، Resident Evil، Devil My Cry، Monster Hunter و خیلی کاراکترهای دیگر آشنا شوید. شما در بازی Teppen باید قهرمانی را انتخاب کنید و با دشمنان خود مبارزه کنید. گیم پلی تپن همانند دیگر بازی های این سبک بصورت نوبتی نخواهد بود و در هر زمانی که مایل بودید می توانید حرکات خود را انجام بدهید. بازی Teppen در ابتدا کاملا دشوار به نظر می رسد و لازمه موفقیت در آن مطالعه تمام چیزهایی است که در آن وجود دارد. همانطور که گفته شد قهرمان های زیادی در بازی در قالب کارت وجود دارند که هر کدام قدرت های ویژه و خاصی دارند.

باید بدانید که از هر کارتی در چه موقعیتی استفاده می کنید و گرنه به راحتی بازی را خواهید باخت. با بازی کردن می توانید قدرت های دفاعی و هجومی کاراکترهای خود را تقویت کنید و همچنین به کارت های بیشتری دسترسی پیدا کنید. قدرت های جادویی هم در مواقع مختلف به کمک شما خواهند آمد و به آهستگی دوباره شارژ می شوند. توسعه دهنده بازی در DLC جدید خود Teppen The Tale of Amatsu No Kuni دو قبیله جدید را به بازی اضافه کرده است که بازی  را جذاب تر از قبل کرده است. کارت هایی با الهام از شخصیت Okami و توانایی او که ماجراهای جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

در کنار تمام نکات مثبت این عنوان به گرافیک فوق العاده و چشم نواز تپن خواهیم رسید. افکت ها و جلوه های بصری بازی در واقعیت کلمه در نوع خود بی نظیر هستند، کاراکترها به زیبایی هر چه تمام طراحی شده اند و جزییات بسیار خوبی دارند. اگر از علاقه مندان به بازی های کارتی هستید بازی Teppen می تواند تا مدت ها شما را سرگرم کند.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد