بازیمو: کاراکتر Rambo پا به Mortal Kombat 11 گذاشت

استودیو NetherRealm تصمیم گرفته در پایان نسل هشتم گرد و خاکی اساسی در سبک بازی های مبارزه ای به پا کند و شما را با خاطره ای خوش عازم نسل جدید کند. هر چند وقت یک بار ندررلم با انواع سورپرایزها به سراغ هوادارانش می آید و برگ برنده جدیدی رو می کند. در جدیدترین بسته ای که برای Mortal Kombat 11 عرضه می شود شاهد حضور کاراکتر Rambo خواهیم بود.

استودیو ندررلم با تمرکز بر روی قهرمان های هالیوودی دهه نود توانسته موج جدیدی از مخاطبان را به سمت خود بکشاند. حضور کاراکترهای ترمیناتور و ربکاپ باعث شد مبارزه هایی بسیار به یاد ماندنی در مورتال کامبت 11 شکل بگیرد. زمانی به این فکر می کردیم که آیا روزی می شود این کاراکترها قدرت مند در مقابل هم قرار بگیرند؟

استودیو ندررلم این آرزو را برای شما برآورده کرده است. اما باز هم اتفاقات جدیدی در راه است. توسعه دهنده بازی با ارائه Pack 2 برای مورتال کامبت 11 ویژگی ها و امکانات جدیدی را در اختیار مخاطبانش قرار می دهد. حضور سه کاراکتر جدید باعث جلوه جدید برای مورتال کامبت 11 شده است. این بار یکی از محبوب ترین قهرمان های دهه نود پا به میدان های مبارزه ندررلم می گذارد.

تریلری با محوریت کاراکتر رامبو منتشر شده که ویژگی های گیم پلی این قهرمان بی اعصاب را نشان می دهد. در این تریلر کوتاه مشاهده می کنیم که رامبو از تجهیزات مخصوص خود به طور ویژه استفاده می کند. تیر و کمان معروف جان رامبو یکی از جذابیت های این کاراکتر خواهد بود، چاقوی شکار، تله های مرگبار و شیوه مبارزه بی رحمانه و آشنا همه در مورتال کامبت 11 قابل استفاده هستند.

مدل سازی جان رامبو کاملا شبیه به نسخه فیلم سال 1982 انجام شده است و از لحاظ کیفیت بصری کاملا راضی کننده است. در آینده اگر باز هم شاهد قهرمان های دهه نود بودیم جای تعجب نخواهد داشت. شما دوست دارید چه کاراکتری به Mortal Kombat 11 اضافه شود؟

پست های مرتبط

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً برای مک، آیپد و آیفون پورت شود

کامپیوتکس 2024 : کنسول دستی ZONE شرکت ZOTAC در ماه سپتامبر سال 2024 عرضه می‌شود