بازیمو: تاریخ انتشار The Medium مشخص شد

استودیو Bloober Team که کارنامه خوبی در زمینه بازی های سبک وحشت و بقا دارد مشغول ساخت مراحل پایانی بازی The Medium است.

تا به حال چیزی در مورد جهان های موازی شنیده اید؟ آیا می پذیرید آنچه می بینید در دنیای واقعی اتفاق می افتد و یا اینکه شاید در خوابی عجیب سیر می کنید؟ آیا دلیل باور کردن را مشاهده با چشمانتان می دانید؟ پس اگر اینطور باشد شما در دنیای خواب هم با چشمان خودتان مشاهده می کنید.

عنوان های زیادی در دنیای سینما به این مقوله پرداخته اند و سعی کرده اند این مساله و یا فرضیه مبهم جهان های موازی را به گونه ای برای مخاطب توضیح دهند. ایده ای بسیار جذاب و عالی برای ساخت عنوانی مبهم و راز آلود که بازی The Medium را تشکیل داده است.

چشم های خود را خوب باز کنید و از توهم به واقعیت پنهان دست پیدا کنید. فضا و محیط سورئال بازی مدیوم توام با محوریت دنیایی فرا زمانی شده است و موسیقی مسخ کننده از مدیوم اثری با پتانسیل بالا ساخته است. داستان در مورد کاراکتری به نام ماریان است که قابلیت ورود به دنیای ارواح را دارد. شما با استفاده از این قابلیت می توانید معماها و پازل های بازی حل کنید.

بازگشت ساحره

در این بین شخصیتی ترسناک به اسم آکیرا یامائوکا با موسیقی های ترسناک خود سایه به سایه به دنبال شما می گردد و حتی در امن ترین پناهگاه ها شما را تنها نخواهد گذاشت. بسیار هیجان انگیز خواهد که باز هم می توانیم موسیقی های عالی این آهنک ساز را در مدیوم گوش بدهیم. استودیو Bloober Team روزهای پر کاری می گذراند در حالی که عنوان Blair Witch VR را در دست کار دارد. به هر حال سابقه کاری این استودیو نشان داده پتانسیل اجرایی خوبی دارد.

تاریخ انتشار بازی The Medium برای 10 دسامبر یعنی 20 آذر اعلام شده است. این عنوان راز آلود برای ایکس باکس سری ایکس، سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. برای پا گذاشتن به دنیای پر از وهم و وحشت مدیوم آماده باشید.

پست های مرتبط

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً برای مک، آیپد و آیفون پورت شود

کامپیوتکس 2024 : کنسول دستی ZONE شرکت ZOTAC در ماه سپتامبر سال 2024 عرضه می‌شود