بازیمو: همایش Tokyo Game Show 2020 با عنوان های بزرگ خواهد آمد

سالیانه رویدادهای زیادی در صنعت گیم برگزار می شود، یکی از رویدادهای مهم هم Tokyo Game Show است که هواداران خاص خود را دارد. متاسفانه بیماری کرونا باعث شده تمام کنفرانس ها و رویدادها بصورت آنلاین برگزار شوند و TGS  امسال هم به همین منوال کار خود را به انجام خواهد رساند. امسال Tokyo Game Show 2020 محل تجمع بازی ها و شرکت های بزرگ خواهد بود. عنوان های نام آشنایی که با دست پر خواهند آمد.

فقط چند روز تا شروع رویداد TGS 2020 باقی مانده است و طرفداران دنیای بازی و سرگرمی حسابی پیگیر اخبار این همایش هستند. البته نا گفته نماند که بازی هایی که در این همایش نشان داده خواهند شد قبلا در رویدادهای دیگری معرفی شده اند. در Tokyo Game Show 2020 قرار است شرکت Capcom به ارائه اطلاعات تکمیلی از بازی های Street Fighter V Champion Edition، Resident Evil Village، Devil My Cry 5 Especial Edition، Monster Hunter Stories 2 بپردازد و حتی تریلرهای جدیدی از این عناوین پخش کند.

در کنفرانس کپکام قرار است جزئیات بیشتری از بازی Resident Evil Village رونمایی شود. این نمایش با ارائه ترجمه انگلیسی و چینی از کانال Capcom Twitch پخش خواهد شد. شرکت SEGA هم با عنوان های Yakuza 7، Yakuza Online در این همایش حضور پیدا خواهد کرد. از مدتی پیش هم شایعاتی در مورد نسخه  کامپیوترهای شخصی عنوان Yakuza Remastered Collection شنیده می شد و احتمال نمایش آن در TGS وجود دارد. شرکت های دیگری مانند Tecmo Koei Gamesو Bandai Namco هم در این همایش حضور دارند و در مورد عنوان های خود نمایش هایی خواهند داشت.

رویداد Tokyo Game Show 2020  در 4 روز برگزار خواهد که برنامه ریزی های انجام شده برای این رویداد را می توانید در جدول پایین مشاهده کنید.

در پایان باید گفت که این همایش پتانسیل های خوبی دارد و عنوان های جذابی را برای نمایش تدارک دیده است.

پست های مرتبط

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید