بازیمو: نسخه آزمایشی Syberia: The World Before منتشر شد

یکی از بهترین های سبک ماجرایی و معمایی زودتر در قالب نسخه آزمایشی در اختیار کابرها قرار گرفته است. بازی Syberia: The World Before یاد روزهای گذشته را زنده خواهد کرد و شما را با داستانی به گرمای نور خورشید در سیبری میزبانی خواهد کرد.

استودیو Microids یک نسخه آزمایشی رایگان برای بازی ماجراجویی آینده خودSyberia: The World Before منتشر کرده است. این نسخه آزمایشی رایگان شامل Prologue بازی جدید Syberia است که طبق گفته سازندگان به مبدا حماسه Syberia بازمی گردد.

استودیو میکرویدز این نسخه را منتشر کرده است تا باز خورد هواداران را بسنجد. Syberia: The World Before از بازیکنان دعوت می کند تا کیت واکر را در هنگام انجام تحقیقات جدید همراهی کنند. این سفر بازیکنان را در سراسر قاره ها و در طول دوره های زمانی با خود همراه می کند تا سفری ریشه در آشفتگی و تراژدی های قرن بیستم را تجربه کنند.

طبق گفته سازندگان این بازی طرفداران را به فضای منحصر به فرد سری بازی سایبریا باز خواهد گرداند. گیمرها سناریویی پر از رمز و راز ، شعر و احساسات را کشف خواهند کرد. طبق روال بازی های این سری، این بازی به سفر و اکتشاف ، مکانیزم های مبتکرانه برای باز کردن قفل ها و اکتشاف تکیه خواهد کرد. معماهای آشنا و فضای آرامش بخش سری باز هم در Syberia: The World Before تکرار می شود.

روزهای تاریک

بازی سیبری قبل از دنیا نیز دارای مناظر رویایی ، برفی و معمایی و همچنین شخصیت های دوست داشتنی و عجیب خواهد بود. این بازی به مانند یک اثر رئالیستی بسیار جذاب است که گرمای تصویر چشمان شما را جذب خواهد کرد. این بار هم با داستانی پر کشش و جذاب را شاهد خواهیم بود.

بازی Syberia: The World Before قرار است در بازه زمانی سال 2021 منتشر می شود. گوش های خود را برای موسیقی های دلنشین و جادویی دنیای سیبری آماده کنید.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد