بازیمو: جادوگر بار دیگر با Blair Witch: Oculus Quest Edition خواهد آمد

در سال 1999 فیلم جادوگر بلر در سینماها اکران شد، این فیلم با سبک سیاق خاص خود تاثیر شگرفی بر روی مخاطب می گذاشت. Blair Witch با مایه های روان شناختی تبدیل به یکی بهترین فیلم های ترسناک دهه نود شد. هالووین امسال بازی Blair Witch: Oculus Quest Edition مهمان کنسول های نسل هشتم خواهد شد.

چه چیزی بیشتر از جادوگر بلر می تواند ترسناک تر باشد. استودیو Bloober Team کاری خواهد کرد تا تجربه ای جدید از ترس به دست بیاورید. Blair Witch: Oculus Quest Edition مدل کاملا جدیدی از داستان سرایی جادوگر بلر خواهد بود. تمام ترس های برنامه ریزی شده این استودیو لهستانی گره خورده با تکنولوژی VR خواهد شد و تجربه ای از لمس ترس برایتان آماده شده است.

هدف اول و مهم Bloober Team این خواهد بود که شما را کاملا در نقش فرد مبتلا به جادوگر بلر قرار دهد. با توجه به تریلرهای منتشر شده از Oculus Quest Edition پتانسیل این عنوان کاملا واضح و روشن است و شاید یکی از بهترین عنوان های VR رد راه باشد.

وقتی جادوگر بلر برای اولین بار به سینما راه پیدا کرد رسانه های اجتماعی در آن زمان مانند گذشته نبودند. تبلیغات و بازاریابی فیلم و دیدگاه مدل دوربین دیجیتالی ویدئویی، باعث شد بینندگان زیادی در مورد واقعی بودن این فیلم به صورت کاملا جدی صحبت و حتی بحث کنند.

شیوه تبلیغات و داستان ترسناک آن سکو پرتاب برای فیلم جادوگر بلر شد. فیلم بلر ویچ باعث شد عنوان های زیادی دنباله رو راه آن شوند. این مساله تا حدودی مورد بازی Blair Witch: Oculus Quest Edition هم صدق می کند، به گفته این استودیو تخصص بلر ویچ VR غوطه وری کامل همراه با برخوردهای جدید با مهارت های صوتی وحشتناک و قطعات آشنای بهبود یافته است.

شما در این بازی قادر به گرفتن و پرتاب اشیا خواهید بود، جمع آوری اشیا، باز کردن ماشین ها، بستن قفل درها و شکستن شاخه ها از دیگر کارهایی است که می توانید انجام دهید. یکی از مهم ترین نکته ها در مورد این بازی این است که می توانید سگ را نوازش کنید و از او کمک بگیرید.

Blair Witch: Oculus Quest Edition در تاریخ 29 اکتبر با قیمت 29.99 عرضه خواهد شد.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد