بازیمو: عدم تطابق بازی های Ubisoft در پلی استیشن 5

پس معرفی کنسول پلی استیشن 5 و معرفی مشخصات فنی آن شرکت Sony  اعلام کرد که از بازی های نسل قبل هم پشتیبانی خواهد کرد و آن ها حتی قابل اجرا بر روی کنسول جانشین خواهند بود. شرکت Sony لیست بلندی از عنوان های نسل هشتم را که بر روی پلی استیشن 5 قابل اجرا هستند منتشر کرده است. در این لیست تعداد زیادی از بازی های شرکت Ubisoft هم وجود دارد.

علی رغم اینکه سونی لیست کاملی از عناوین PS4 را که در PS5 قابل پخش خواهند بود تأیید کرد ، Ubisoft اخیراً سایت خود را به روز کرده است که با تاییدیه اصلی سونی کاملا مغایرت دارد. طبق گفته های این شرکت، عناوین خاص Ubisoft در PS5 قابل پخش نخواهد بود، با این وجود عنوان های یوبی سافت بر روی هر دو کنسول مایکروسافت Xbox Series X و Xbox Series S سازگار خواهند بود.

آخرین اخبار از سایت یوبی سافت نیز اعلام داشته است که 9 عدد از عنوان های این شرکت قابل اجرا بر روی کنسول پلی استیشن 5 نیستند.

در پاورقی صفحه یوبی سافت آمده بود: در پلی استیشن 5، همه بازی ها به جز موارد زیر سازگار خواهند بود  Assassin’s Creed Syndicate، Assassin’s Creed Chronicles Trilogy Pack، Assassin’s Creed Chronicles India، Assassin’s Creed Chronicles China، Assassin’s Creed Chronicles Russia، Risk، Star Trek ، Werewolves Within ، Junkies Space

این شرکت باز هم تأکید کرد که تمام بازی های Ubisoft که با گذشته سازگار بوده اند در هر دو کنسول Xbox Series X  و Xbox Series S نیز سازگار خواهند بود. جالب است که Ubisoft هیچ اشاره ای به دلیل عدم امکان سازگاری با کنسول پلی استیشن 5 نکرده است.

این عملکرد عجیب یوبی سافت به هیچ عنوان عادی به نظر نمی رسد. آیا یوبی سافت برنامه ای برای پیوستن به مایکروسافت را در سر دارد؟

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد