پشت صحنه ساخت Spiderman No Way Home اشاره به قهرمانی جدید می کند

Marvel را می توانیم یکی از زیرک ترین و البته پولسازترین کمپانی های دنیا نام ببریم. روند حرکتی آثار مارول این قضیه را نشان می دهد که یک مسیر کاملا هوشمندانه و پله به پله برنامه ریزی شده را طی می کند. جدیدترین عنوان مارول، Spiderman No Way Home در ماه های اخیر با کمک عوامل تبلیغاتی مختلف در صدر خبرسازترین ها قرار گرفته بود. Spiderman No Way Home با استراتژی جالبی مخاطبان خود را بیشتر از قبل کرد. بازگشت شرورهای محبوب قبلی مانند گرین گابلین، دکتر اختاپوس و سندمن باعث شد که این فیلم جان تازه ای بگیرد، در کنار آن بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد هم کمک شایانی کرد تا فیلم مردعنکبوتی بیشتر بر سر زبانها بیافتد.

بازگشت قهرمانان

حضور سه مردعنکبوتی در کنار هم واقعا از لحظات باشکوهی بود که سالها طرفداران این قهرمان انتظار آن را می کشیدند. فیلم Spiderman No Way Home پر از لحظات به یاد ماندنی است و در پایان هم با یک نبرد حماسی در مجسمه آزادی همه چیز را بخوبی به اتمام میرساند. سه مرد عنکبوتی پس از فریب دادن تبهکاران به محل مبارزه می روند و با الکترو، سندمن و مارمولک روبرو می شوند. کاملا مشخص است که مجسمه ازادی در روایت این مبارزه نقش بسیار مهمی داشت و باید کارگردان پرداخت متفاوتی بر روی آن می داشت.

به تازگی کانسپت آرتیست مارول، Marek Okan تصاویر جالبی را از آرت های مفهومی فیلم Spiderman No Way Home منتشر کرده است. این تصاویر مربوط به صحنه مبارزه آخر فیلم می شود و در خود نشانه های جالبی را پنهان کرده است. تصاویر مجسمه آزادی را در حال بازسازی نشان می دهد در حالیکه دورتا دور آن داربست زده است.

Marek Okan در مورد طراحی های خود چنین توضیح می دهد: شاید برای شما مهم نباشد و آن چیزی که در فیلم دیدید بسیار فنی تر باشد، اما من بیشتر وقتم را در پیش تولید و طراحی شکل جدید مجسمه آزادی و سازه های اطراف آن کردم. طرح های اولیه مجسمه ازادی را نشان می دهد که سپر Captain America را در دست گرفته است. اوکان چنین ادامه می دهد: هدف ما در این مرحله خلق تصاویر پر زرق و برق زیبا نبود، بلکه ساخت یک زمین بازی جالب برای قهرمان های داستان بود.

خوب شاید برای همه سوال باشد که اوکان چطور به چنین سطح کیفی دست پیدا کرده است. اوکان می گوید: من از نرم افزارهای Blender و Eevee برای مدلسازی ها استفاده کردم و در مرحله بعد فضاهای سه بعدی را به Unreal Engine انتقال دادم. ما از VR استفاده های بسیار خوبی کردیم، شاید که برایتان جالب باشد که ما با استفاده از VR خودمان را در نقش قهرمان در همان محیط قرار دادیم تا بتوانیم نتیجه دلخواهمان برسیم.

فیلم راهی به خانه نیست نکات جالب دیگری را هم در خود جای داده است که در مطالب بعدی به آنها هم خواهیم پرداخت. آیا شما از تماشای مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست احساس رضایت داشتید؟ به نظر شما کدام بازیگر ایفای نقش بهتر یا بازی داشت؟

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت