بازگشت لکس لوتر در فیلم Bat Girl همراه با اتفاقات جدیدی خواهد بود

سری فیلم های DC مسیرهای متفاوتی را انتخاب کرده تا بالاخره بتواند به موفقیت مورد نظر دست پیدا کند. اما روی کاغذ نتیجه ای متفاوت را میبینیم، نتیجه ای که حالا زک اسنایدر را به عنوان کارگردان در این مجموعه فیلم کنار می گذارد. جدیدترین محصول از دنیای قهرمانان DC یعنی Bat Girl نمایش جدیدی را آماده کرده که همراه با سورپرایزهایی خواهد بود و حتی رد و نشان هایی از فیلم Batman V Superman: Dawn Of Justice را در خود خواهد داشت.

قهرمانی در زیر سایه بتمن؟

همانطور که مشخص است فیلم Bat Girl قرار است که این قهرمان را به عنوان محوریت داستانی قرار دهد. عادل الاربی و بیلال فلاح حالا بر روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته اند و مشخص نیست که میراث زک اسنایدر را حفظ خواهند کرد و یا اینکه حرف خود را خواهند زد. در فیلم بت گرل قرار است که یک اتفاق جالب بیافتد، بازگشت مایکل کیتون در جایگاه بتمن می تواند بار نوستالژی بسیار بالایی داشته باشد.

در حالی که کاراکتر Batgirl داستان فیلم را هدایت می کند، به نظر می رسد که پیوندهای بزرگی بین لیگ عدالت ایجاد می کند. همانطور که می دانید در سری فیلم لیگ عدالت، شخصیت لکس لوتر به زندان افتاد. در این بین قرار است که لکس لوتر دوباره در فیلم بت گرل بازگردد، این شرور میلیاردر وکیل جدیدی را برای تجدید نظر حکم خود استخدام کرده است تا بتواند از زندان آزاد شود و نقشه های شوم خود را دوباره عملی کند.

اگر چه که با فیلم بت گرل آینده روشنی برای DC Extended Universe در پیش است، اما واقعیت این است که این فرنچایز بحث برانگیز خود را بر سر دوراهی می بیند. چند سالی است که وارنر برادر  دنیای DC را هدایت می کند و شیوه های اشتباه در برخورد با قهرمانان باعث شده که دنیای DC با بحرانی عظیم روبرو شود. اولین اشتباه این کمپانی در کنار گذاشتن زک اسنایدر بود، چه خوب و چه بد اسنایدر باعث تحولاتی در سری لیگ عدالت شد و حالا می توانست کمک بیشتری برای توسعه فیلم بت گرل انجام دهد.

DC Extended Universe قصد دارد در سال 2022 زمینه سازی های زیرکانه ای را انجام دهد، فیلم های The Flash و Bat Girl این گمانه زنی را ایجاد می کنند که باز هم یک گردهمایی برای قهرمانان DC در راه خواهد بود. اما این مساله شاید تنها یک فرضیه باشد، چون در آن روی سکه با عنوان مستقل The Batman مواجه هستیم که ساز خود را میزند. واقعا این همه سردرگمی و بهم ریختگی از یک مجموعه جای تعجب دارد و چطور می شود انتظار ساخت عنوانی در سطح کیفی Avengers را داشته باشیم.

باید منتظر بمانیم تا اولین نمایش بت گرل را ببینیم و مشخص شود که این فیلم چه چیزی برای ارائه کردن به طرفداران خسته خود دارد. ناگفته نماند که صحبت های انجام شده بت گرل قرار است که اشاره ای به Batman v Superman: Dawn of Justice اثر زک اسنایدر داشته باشد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024