فیلم جدید Blade نویسنده خود را پیدا کرد

معمولا دنیای ابرقهرمان ها پر از چالش ها و درگیری ها فیزیکی بسیار شدید است، اما چیزی که کمتر با آن مواجه شده ایم، مبارزات خونین برای ابرقهرمان ها است. کمتر عنوان هایی به سراغ چنین مقوله ای رفته اند، اما فیلم Blade شما را وارد فضای متفاوتی از یک اثر قهرمانانه می کرد. عنوانی بسیار خوش ساخت در زمانی که هنوز نه Dead Pool و یا Avengers وجود داشت.

یک خواب عمیق

شاید که سری فیلم های بلید را بتوانیم در زمینه نشان دادن یک ابرقهرمان بسیار خشن، پیشگام بدانیم. اما مدت زمان زیادی از اخرین شماره فیلم بلید میگذرد و طرفداران نمی دانند که در چه زمانی نسخه جدید آن ساخته خواهد شد. اما مارول اعلام کرده که Blade را ریبوت خواهد کرد. این خبر هم می تواند خوب باشد و هم از لحاظی دلسرد کننده.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، داستان فیلم جدید Blade توسط استیسی اوسی کفور نگارش خواهد شد، نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویسی خوش قلمی که اثر کمدی تحسین شده Pen 15 را در کارنامه خود دارد و همچنین اثر تحسین شده Watchmen (البته از حیث داستانی)

اولین تجربه مارول

مارول مدت زمان زیادی بود که قصد همکاری با این نویسنده را داشت تا اینکه پروژه بلید این طلسم را بالاخره شکست. اما عجیب است که اوسی-کافور اولین زن سیاه پوستی خواهد بود که داستان یکی از آثار مارول را می نویسد. در حقیقت، مارول هم فقط در جستجوی نویسندگان سیاه پوست برای این پروژه بود. یقینا حضور استیسی اوسی کفور در استودیو مارول باغث خواهد شد که کیفیت داستانی فیلم Blade تا حدود زیادی تضمین شود.

اما Marvel تا به حال صحبتی در مورد کارگردان این فیلم نکرده است، اگرچه گزینه هایی را در مرحله آنالیز کردن در نظر دارد، ولی ما هم هنوز نمی دانیم چه کسی فیلم جدید Blade را کارگردانی می کند.

در فیلم جدید، Mahershala Ali بجای Wesley Snipes نقش بلید را بازی خواهد کرد. گرچه عکس العمل های متفاوتی به همراه داشته است ولی بلید واقعی در ذهن ها Wesley Snipes خواهد بود.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد