لو رفتن لوگو جدید بازی Call Of Duty Black Ops Cold War

جنگ جهانی با خود ویرانی های زیادی به همراه آورد و حتی تا سال های بعد از جنگ هم اثرات آن انسان های زیادی را به کام مرگ کشاند ولی سوژه جنگ جهانی خیلی تا سال های زیادی در فیلم ها و بازی های مختلف مورد استفاده قرار گرفت.یکی از بهترین اقتباس ها در زمینه پرداخت به جنگ و مخصوصا جنگ جهانی بازی Call Of Duty بود.

سری بازی معروف کال آف دیوتی همیشه جز محبوب ترین های سبک اول شخص بوده است که در هر شماره با نو آوری و خلاقیت در پرداخت به مقوله جنگ به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است. بازی Call Of Duty 1 اولین عنوان از این مجموعه بود که در سال 2003 برای کامپیوتر عرضه شد و داستان جنگ جهانی دوم را روایت می کرد و توانست به موفقیت های زیادی دست پیدا کند، در سال 2005 بازی Call Of Duty 2 بار دیگر با پرداخت به جنگ جهانی دوم برای کنسول های Xbox 360 و Pc عرضه شد ولی آخرین بازی از این مجموعه که به جنگ جهانی دوم پرداخت بازی Call Of Duty 3 بود. این مجموعه بازی با سیر جنگ جهانی آغاز کرد و تا جنگاوری مدرن پیش رفت و نام کال آف دیوتی را به اوج موفقیت رساند. در سال 2007 با آمدن شماره جدید Modern Warfare تحولی عظیم در بازی های اول شخص و همینطور مجموعه این بازی صورت گرفت. شماره جدید کال آف دیوتی تفکر و دیدگاه جدیدی نسبت به مقوله جنگ داشت و تحولی عظیم حتی تا شماره های حال حاضر کال آف دیوتی بوجود آورد. سری بازی کال آف دیوتی توسط شرکت Activision  منتشر می شود و در ساخت این بازی دو شرکت Treyarch و Infinity ward بصورت نوبتی وظیفه ساخت این بازی را بر عهده دارند.

مدت ها بود در خبرگزاری های مختلف و شبکه های اجتماعی شایعه ای مبنی بر ساخت شماره جدید از مجموعه بازی کال آف دیوتی پراکنده شده بود ولی درعین حال سازندگان تکذیب می کردند. اخیرا کمپین بازاریابی و تبلیغاتی Doritos این خبر تایید کرده که شماره جدید از بازی کال آف دیوتی در حال ساخت است. گویا شماره جدید با عنوان Call OF Duty Black Ops Cold War در مورد جنگ سرد و متفاوت نسبت شماره های قبل خواهد بود. در هر حال باید منتظر انتشار اخبار جدید از بازی Call OF Duty Black Ops Cold War باشیم.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد