ماوس گیمینگ CLUTCH GM30 و هدفون گیمینگ IMMERSE GH50 دو محصول جدید MSI

چندی پیش بود که MSI، هدفون گیمینگ IMMERSE GH30 و ماوس گیمینگ CLUTCH GM11 را به صورت رسمی معرفی کرد. اما به نظر می رسد این شرکت اشتیاق زیادی برای تولید محصولات جانبی گیمینگ دارد. اما خانواده GAMING GEAR اژدهای تایوانی این بار دو محصول جدید را به سبد محصولات خود اضافه کرده است. ماوس گیمینگ CLUTCH GM30 و هدفون گیمینگ IMMERSE GH50 دو محصول جدید MSI هستند که برای رقابت گیمرها تا دندان مسلح شده اند.

اژدهای گیمینگ MSI با IMMERSE GH30 بروی گوش شما

تازه های MSI؛ صفحه کلید VIGOR GK30 یا ماوس CLUTCH GM11 یا هر دو با هم؟

ماوس گیمینگ CLUTCH GM30

ماوس گیمینگ جدید MSI با اندازه متوسط دارای طراحی متقارن است. طراحی متقارن ماوس باعث می شود تا استفاده از آن برای چپ دست ها و راست دست ها آسان باشد. ام اس آی در ساخت این ماوس دقت بسیار داشته تا ساختار آن در استفاده های طولانی مدت همچنان بادوام باشد و البته دست کاربر را خسته نکند. مهمترین بخش این ماوس سنسور PixArt PAW3327 است که با نهایت دقت 6200 DPI عملکرد بی نقصی را در بازی ها به نمایش می گذارد. دقت این سنسور با دکمه اختصاصی بالای ماوس یا با نرم افزار MSI Dragon Center قابل تنظیم است.

دو دکمه کلیک راست و چپ ماوس CLUTCH GM30 به میکرو سوئیچ های ژاپنی OMRON مجهز شده اند. سوئیچ هایی که نه تنها سرعت بالایی در پاسخگویی دارند بلکه با طول عمر بالای 20 میلیون کلیک، بسیار بادوام هستند. اما در بخش زیبایی بصری، ماوس جدید MSI به نورپردازی Mystic Light RGB مجهز شده است که انتخاب میلیون ها رنگ با 8 افکت مختلف را امکان پذیر می کند.

هدفون گیمینگ IMMERSE GH50

هدفون جدید MSI با نام IMMERSE GH50 با ساختاری عالی و ارگونومیک بالا، گزینه مناسبی برای تمام بازی ها است. اتصال این هدفون از طریق USB بوده و با کارت صدای داخلی با کیفیت، تجربه صوتی قراگیر 7.1 کانال را فراهم می کند. هدست بازی IMMERSE GH50 مجهز به میکروفون یک طرفه قابل جدا شدن است و به دلیل درایورهای با کیفیت 40 میلی متری، صدای شفافی را ارائه می دهد. در کنترلر قرار گرفته بروی سیم که MSI برای این هدفون گیمینگ در نظر گرفته است، این امکان فراهم شده تا کاربر صدای مجازی 7.1 کانال، بیس و میکرون را مدیریت کند. پدهای استفاده شده بروی درایوها، بیضی شکل و نرم هستند تا پس از ساعت ها بازی کردن، شما را خسته نکند. فریم فلزی قابل تنظیم تاشو به همراه کیف اختصاصی، باعث شده تا همیشه این هدفون گیمینگ را به همراه داشته باشید.

و اما جذاب ترین بخش ظاهری هدفون گیمینگ IMMERSE GH50، نورپردازی Mystic Light RGB است. در کنار افکت های مختلف نوری حتی می توانید با BEATS MODE نورپردازی را با موسیقی هماهنگ کرده تا جلوه نوری شما را شگفت زده کند. همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار MSI Dragon Center، هدفون گیمینگ IMMERSE GH50 را با سایر محصولات سازگار Mystic Light Sync هماهنگ کنید.

قیمت

ماوس گیمینگ MSI CLUTCH GM30 از سپتامبر 2019 با قیمت 39 دلار در دسترس است و هدفون گیمینگ MSI IMMERSE GH50 هم در این ماه و با قیمت 69 دلار روانه بازار شده است.

پست های مرتبط

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729

کارگاه آموزشی قسمت دوم : هدفون گیمینگ مناسب پخش موزیک نیست !