مقایسه دوربین و سرعت گلکسی A20 و گلکسی A20 اس

سری A گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ یکی از پرفروش ترین گوشی های میان رده می باشند که توانستند فروش بسیار خوبی را در بازار جهانی و بخصوص بازار ایران به خود اختصاص دهند. اما بعد از مرفی سری اولیه، سامسونگ تصمیم به معرفی سری جدیدی از این گوشی ها هوشمند گرفت. در مقایسه دوربین و سرعت گلکسی A20 و گلکسی A20  اس این بار این دو محصول از سری گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ را در نظر گرفته ایم تا ببینیم کدامیک عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

مشخصات دوربین و پردازنده سامسونگ گلکسی A20

طعا مهمترین ویژگی گوشی های هوشمند میان رده، سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می باشد. گلکسی A20 نیز به دو سنسور 13+5 مگاپیکسلی به ترتیب با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و f/2.2  برای دوربین اصلی دوگانه به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی A20

پردازنده اگزینوس 7884 با رم 3 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء میکرو اس دی تا 512 گیگابایت برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده است.

مشخصات دوربین و پردازنده سامسونگ گلکسی A20 اس

این گوشی هوشمند به نسبت مدل استاندارد خود از یک سنسور بیشتر و با سه سنسور برای دوربین اصلی مجهز شده است.سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

سامسونگ گلکسی A20 اس

با توجه به میان رده بودن، پردازنده اسنپدراگون 450 برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. رم 3 و 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی قابل ارتقا با میکرو اس دی تا حداکثر میزان 512 گیگابایت از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

در مقایسه دوربین و سرعت گلکسی A20 و گلکسی A20 اس شاهد خواهیم بود که مدل های جدید سری A گوشی های هوشمند این شرکت به نسبت مدل استاندارد تا چه اندازه عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !