انتشار بازی سایبرپانک 2077 باز هم به تعویق افتاد : اعلام زمان جدید انتشار بازی

انتشار بازی سایبرپانک 2077 باز هم به تعویق افتاد : اعلام زمان جدید انتشار بازی

بازی سایبرپانک 2077 که یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال میلادی جاری به شمار می رود، در ابتدا برای عرضه در ماه آوریل برنامه ریزی شده بود که این زمان به تعویق افتاد. در ادامه نیز از ماه سپتامبر به عنوان زمان انتشار یاد شده بود، اما در نهایت استودیو CD Projekt Red به صورت رسمی اعلام کرد که این بازی بار دیگر با تاخیر مواجه شده است.

از نظر استودیو توسعه دهنده، مراحل فنی بازی به صورت کامل به اتمام رسیده و همه عناصر آن از جمله صحنه های برش خورده، تحقیقات، مهارت ها و عملکرد کاراکترها و نقش آنها در داستان بازی به طور کامل به سرانجام رسیده است، اما بازی سایبرپانک 2077 از نظر خط داستانی به شدت پیچیده شده و استودیو CD Projekt Red در تلاش است تا تمام باگ های موجود در این عنوان را برطرف سازند.

پیش از این نیز بسیاری از بازی های دارای خط داستانی پیچیده، دچار باگ های مختلف شده بودند و این موارد در شرایطی رخ دادند که استودیو توسعه دهنده آنها از اتمام مراحل عیب یابی سخن گفته بودند. تاثیر پذیری کاراکترها و اتفاقات جانبی در محیط بازی به مراتیب بیشتر از عنوان پرحاشیه ای مانند The Witcher 3 خواهد بود و از این لحاظ احتمال بروز اختلال و اشکال در گیم پلی وجود دارد.

استودیو CD Projekt Red در حال ارسال نسخه ای از بازی برای برخی از رسانه های مهم و مورد اعتماد است تا پیش نمایش سایبرپانک را پس از برگزاری رویداد Night City Wire که برای 25 ژوئن برنامه ریزی شده، منتشر کنند. به نظر می رسد که با وجود اعمال دو تاخیر به نسبت طولانی برای انتظار Cyberpunk 2077، همه چیز طبق برنامه ریزی و با نظم دقیقی در حال پیگیری است. استودیو توسعه دهنده سایبرپانک 2077 به تازگی اعلام کرده که نسخه نهایی بازی وارد بازار خواهد شد، اما زمانی که به طور کامل آماده شود!

حضور Keanu Reeves هنرپیشه سرشناس و بی حاشیه هالیوود در بازی سایبرپانک 2077 مهم ترین اتفاق در صنعت بازی سازی در سال های اخیر به شمار می رود و بر اساس سخنان این هنرپیشه، گیم پلی بازی به حدی جذاب است که وی را مجاب به حضور در این عنوان کرده است. به هر حال باید تا تاریخ 19 نوامبر منتظر ماند تا نتیجه تلاش طولانی مدت استودیو CD Projekt Red را در خلق یک شاهکار مشاهده و بررسی کرد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024