دیزنی از سرویس استریم اختصاصی دیزنی پلاس خبر داد

تب داغ پلتفرم های استریم این روزها بسیار داغ است به طوری که دیزنی هم طبق شایعات گذشته به پلتفرم اختصاصی خود یعنی دیزنی پلاس روی آورده است تا پخش محتوای خود را گسترش دهد.

این سرویس به عنوان پلتفرم استریم اختصاصی، در شروع کار با بیش از 300 فیلم و سریال کار خود را آغاز می کند. کاربران می توانند دیزنی پلاس را بروی گوشی هوشمند اندرویدی و iOS، کنسول های بازی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین تی وی باکس Roku قابل اجرا است. همچنین می توانید تمام محتوای این پلتفرم را در وب سایت رسمی دیزنی پلاس مشاهده کنید.

همچنین بر اساس الگوریتم های هوش مصنوعی و یادگیری، دیزنی پلاس پس از مدتی محتوای مورد علاقه کاربر را به صورت ویژه پیشنهاد می دهد. به گفته دیزنی، نرم افزار موبایلی دیزنی پلاس از بارگیری آفلاین پشتیبانی می کند.

این شرکت اعلام کرده که این پلتفرم از تاریخ 12 نوامبر برای ایالات متحده و کاناده در دسترس است و از 19 نوامبر با حالت آزمایشی در هلند شروع به کار می کند. متاسفانه این پلتفرم در آینده تنها برای چند کشور اروپایی دیگر مانند انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا ارائه می شود و خبری از گسترش جهانی آن نیست. لازم به ذکر است که پس از 7 روز استفاده رایگان، هزینه اشتراک این سرویس حتی از سرویس اشتراکی اپل هم گران تر است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024