DisplayMate صفحه نمایش اولد وان پلاس 7 پرو را تایید کرد

در حالی که بیشتر از دو هفته تا رونمایی پرچمداران جدید وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7 باقی مانده، شاهد شایعات بسیار منتشر شده از این گوشی های هوشمند بودیم. وان پلاس قرار است برای این گوشی های هوشمند از دوربین اصلی سه گانه استفاده کند، در کنار آن نیز برای حذف کامل ناچ از صفحه نمایش، دوربین سلفی پاپ آپ برای مدل پرو این گوشی های هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

اطلاعات دقیقی از مشخصات سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند نداریم، اما در شایعات منتشر شده مشخصات پیش بینی شده برای سنسور های دوربین اصلی را نیز شاهد بودیم. حال اما  DisplayMate  که یکی از اصلی ترین معیار های ارزیابی صفحات نمایش گوشی های هوشمند می باشد، صفحه نمایش اولد در نظر گرفته شده برای وان پلاس 7 پرو را تایید کرده است.

وان پلاس 7 پرو

کسب رده بندی A پلاس برای صفحه نمایش وان پلاس 7 پرو

همیشه سایت ها و منابع معتبری به عنوان معبار ارزیابی مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند وجود دارند، برای مثال دگزومارک یکی از معتبرترین منابع ارزیابی سنسور های دوربین گوشی های هوشمند می باشد، که در حال حاضر هواوی پی 30 پرو توانسته بالاترین امتیاز را برای سنسور های دوربین اصلی گوشی های هوشمند را به خود اخصاص دهد.

وان پلاس 7 پرو

DisplayMate  نیز یکی از معتبرترین منابع ارزیابی صفحه نمایش برای گوشی های هوشمند می باشد. ئر تست صورت گرفته  DisplayMate  رده بندی A پلاس را برای صفحه نمایش اولد وان پلاس پرو در نظر گرفته است. با این تفاصیل صفحه نمایش این گوشی هوشمند امتیازی مشابه با صفحات نمایش پرچمداران سامسونگ و اپل را توانسته کسب کند. چنین اتفاقی نوید رونمایی یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بسیار زیبا و با کیفیتی را می دهد. البته استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ و حذف ناچ از صفحه نمایش، به هرچه زیباتر شدن و جذابیت این گوشی هوشمند کمک شایانی کرده است.

تاریخ 14 مه (24 اردیبهشت) برای رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده و قطعا شاهد رونمایی قدرتمند ترین محصولات وان پلاس که آماده رقابت با پرچمداران دیگر می باشند خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !