EA با انتشار اولین تریلر، رسما از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی کرد

الکترونیک آرتز رسما از بازی مورد انتظار Star Wars Jedi: Fallen Order با همکاری Respawn Entertainment رونمایی کرد. این دو پیش تر عنوان Apex Legends را در سبک بتل رویال منتشر کرده اند که نتیجه کار فوق العاده از آب درآمد. Star Wars Jedi: Fallen Order حاصل همکاری چندین ساله این دو کمپانی محسوب میشود و حالا با انتشار اولین تریلر رسمی و مقداری جزئیات بیشتر، رونمایی شده است.

بر اساس این اطلاعات، این عنوان یک بازی تک نفره و فاقد حالت چند نفره و پرداخت درون برنامه ای است و در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان ماه) برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. جزئیات نمایش داده شده در تریلر به اندازه کافی برای درک چیزی که باید انتظارش را بکشیم مناسب است.

این عنوان در سبک اکشن سوم شخص و ماجراجویی است که گیمر در آن علاوه بر مبارزات در سطوح مختلف، به معماهای متنوعی نیز در طول بازی برخورد میکند. داستان بازی، در جایی بین قسمت اصلی Star Wars و Revenge od the Sith در جریان است. بازیکنان در این قسمت کنترل یک پاداوان را که از قتل عام Jedi دستور شماره 66 نجات پیدا کرده در اختیار دارند.

بازی  Star Wars Jedi: Fallen Order از آنجایی یک عنوان کاملا منحصر به فرد محسوب میشود که برای اولین الکترونیک آرتز در یکی از قسمت های سری Star Wars، بر روی بخش تک نفره تمرکز کرده است و این میتواند نقطه امیدی در مورد عدم تداخل در این بازی و آخرین قسمت از جنگ ستارگان با نام بتل فرانت 2 توسط الکترونیک آرتز منتشر شد، باشد.

به نظر میرسد دیزنی نیز از مسیری که این بازی طی کرده کاملا رضایت دارد چرا که استیو بلنک، مدیر استراتژی و محتوای این فرنچایز اعلام کرده است که توسعه یک بازی تک نفره، دقیقا همان چیزی بود که ما به دنبال آن بودیم و مطمئنا طرفداران سفت و سخت جنگ ستارگان نیز پائیز امسال از این عنوان لذت خواهند برد.

منبع: DualShockers

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد