EA قصد دارد با Need for Speed Unbound به اوج در این سری بازگردد

بازی Need for Speed Unbound با بهره گیری از حس ریسک پذیری و ایجاد خطر، قصد دارد که یک گیم پلی هیجان انگیز را ارائه کند.

فصل تازه مسابقات خیابانی با چاشنی گرافیتی

کمپانی بزرگ EA بعد از شکست های پیاپی عنوان نیدفوراسپید، این بار تصمیم گرفته که کمی خلاقیت را هم چاشنی کار خود کند تا این عنوان را جان تازه ای بدهد. خیلی وقت بود که انتظار معرفی شماره جدید Need for Speed را می کشیدیم، تا اینکه بالاخره این امر محقق شد.

اما برای طرفداران این سری بازی چه چیز بیش از هر چیز می تواند مهیج و مجذوب کننده باشد. حدس شما درست است، ریسک کردن و خطرکردن مهم ترین جاذبه سری بازی نیدفوراسپید بوده است و حالا با Need for Speed Unbound می توانید همه آنها را یکجا تجربه کنید.

شماره جدید همانطور که از نام آن پیداست بر پایه ریسک و خطر بنا نهاده شده است. در تریلر و تصاویر منتشر شده از سوی Criterion می توانیم میزان هیجان و حساسیت مسابقات را حس کنیم.

در Need for Speed Unbound بازیکنان باید برای رسیدن به مقصد، وارد مسیری پرخطر و البته هیجان انگیز شوند. باز هم می توانید مانند نسخه های کلاسیک در خیابان های بزرگ دریفت بکشید، پلیس ها را پشت سر بگذارید یا در مسابقه های شرط بندی خیابانی شرکت کنید. باید بتوانید در مسابقات درآمد کافی را کسب کنید تا وارد مراحل حرفه ای تر شوید.

تحول بصری

اولین نکته جالب در این شماره استایل گرافیکی آن است که حالا وارد فاز انیمه ای شده و حس حال خاصی را ایجاده نموده. ماشین ها ومحیط کاملا حالت رئالیا واقعی دارند، اما شخصیت ها و واکنش ها با جلوه های بسیار جالبی همراه است که همه را یاد انیمه های شرقی میاندازد.

طراحی ماشین ها هم در این تریلر واقعا جالب توجه است و محیط هم جزئیات بسیار خوبی دارد. به نظر می سرد که این بار شرکت EA می خواهد تمام اندوخته های خود را برای این عنوان به کار بگیرد و یک نید فور اسپید مناسب نسل نهم را ارائه کند. گفته شده که در این عنوان حدود 140 اتوموبیل حضور خواهد داشت که می تواند درگیم پلی تاثیر بسزایی داشته باشد.

شما می توانید نسخه Need for Speed™ Unbound Palace Edition را با قیمت 69 دلار پیش خرید کنید. این نسخه شامل موارد جالبی خواهد بود که به آنها اشاره خواهیم کرد.

* چهار ماشین اسپورتجدید و فوق العاده که مختص به این نسخه می باشد

* جلوه و فیلترهای مخصوص به هنگام رانندگی

* پک 20 عددی لباس و تزئین

* انواع بنر و آثار هنری جالب و دیدنی

بازی Need for speed Unbound که با آخرین فناوری های روز ساخته شده قرار است که برای اولین در این سری، با وضوح 4K و 60 فریم در ثانیه در تاریخ 2 دسامبر 2022 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و رایانه های شخصی عرضه می شود.

نظر شما در مورد بازی Need for speed Unbound چیست؟ آیا این عنوان می تواند روزهای باشکوه این فرنچایز را تکرار کند؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد