بازی Elden Ring و فروش 17.5 میلیون نسخه ای

اخیراً شرکت‌های بزرگ گزارش‌های مالی سه ‌ماهه خود را منتشر کردند و Kadokawa، شرکت مادر  FromSoftware، 1100 درصد سود را به لطف انتشار Elden Ring  گزارش کرد.

حلقه ای که افسانه ای شد

بازی Elden Ring در تاریخ 25 فوریه 2022 منتشر شد و یک طوفان بزرگ در صنعت بازی به پا کرد و در طی 24 ساعت پس از انتشار بیش از 900 هزار بیننده در Twitch داشت. این بازی نقش آفرینی بخاطر به تصویر کشیدن دنیایی آخرزمانی که در آن چیزی جز مرگ وجود ندارد، و همچنین خلق مکانیک های ویژه برای کاوش مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

بازی الدن رینگ هنوز هم بالاترین امتیاز سال را در تمام پلتفرم‌های متاکریتیک دارد. مشخص شد که این بازی بیش از 12 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است که بیش از یک میلیون نسخه تنها در ژاپن طی دو هفته پس از انتشار آن فروخته شده است. در واقع یک موفقیت تجاری و موفقیت بزرگ برای توسعه دهنده FromSoftware و ناشر Bandai Namco بود.

با این حال، همه چیز به همین جا ختم نشد و در عرض سه ماه پس از انتشار، الدن رینگ از رقم 16 میلیون فروش فراتر رفت.

در 10 نوامبر، Bandai Namco  گزارش مالی خود را منتشر کرد که نشان می‌داد این شرکت به دلیل انتشار پرفروش  Elden Ring، 148.7 درصد افزایش سود سالانه داشته است.

علاوه بر این، در یک جلسه پرسش و پاسخ که خلاصه آن پس از آن به اشتراک گذاشته شد، مشخص شد که Elden Ring تا سپتامبر 2022 بیش از 17.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. بدون شک این اعداد بسیار زیاد هستند و ارزش آن را برای بازی معجزه آسایی مانند Elden Ring دارند.

این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و برنده جایزه بازی ژاپن در سال 2022 شد. به دلیل محبوبیت و استقبال از آن، همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازی سال و نامزدی در 7 رشته جوایز The Game Awards 2022 شده است.

جالب است که ببینیم کدام بازی امسال برنده جایزه GOTY می شود چون رقابت بین God of War Ragnarök  و Elden Ring بسیار سخت و تنگاتنگ است.

به نظر شما کدام بازی بهترین عنوان سال 2022 خواهد شد؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024