هواوی Enjoy 20 و Enjoy 20 پلاس معرفی شدند / دوربین سلفی پاپ آپ، صفحه نمایش جذاب

تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش این روزها مورد توجه شرکت های عرصه گوشی های هوشمند قرار گرفته است. ZTE Axon 20 5G اولین گوشی هوشمندی بود که به چنین تکنولوژی جذابی مجهز شد. حال Enjoy 20 و Enjoy 20 پلاس به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده این شرکت معرفی شده اند که پیش بینی می شد از تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش مجهز شوند اما چنین اتفاقی نیافتاد.

مشخصات هواوی Enjoy 20 پلاس

در ابتدا به سراغ مدل پلاس می رویم که به نسبت مدل استاندارد مشخصات فنی و البته طراحی جذاب تری را با خود به همراه دارد. در همان نگاه اولیه صفحه نمایش 6.63 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی که به لطف تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ هیچگونه ناچ و بریدگی را با خود به همراه ندارد، توجه شما را به خود جلب می کند.

این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را نیز خواهد داشت. برای دوربین سلفی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته شده است.

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین در بریدگی دایره ای شکلی می باشیم که ما را به یاد طراحی گوشی های هوشمند خانواده میت 30 این شرکت می اندازد. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهارگانه هواوی Enjoy 20 پلاس را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز شاهد حضور پردازنده دیمنسیتی 720 شرکت مدیاتک می باشیم. Enjoy 20 پلاس با توجه به بهره بردن از چنین پردازنده ای توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز خواهد داشت. رم های 6 و 8 گیگابایتی از نوع LPDDR4X به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء تا حداکثر میزان 256 گیگابایت از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

باتری 4200 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده نیز به شارژر 40 واتی شارژ سریع مجهز شده. هواوی Enjoy 20 پلاس قرار است با قیمت پایه 335 دلاری روانه بازار شود.

مشخصات هواوی Enjoy 20

مدل استاندارد نیز به صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 720×1600 مجهز شده. این صفحه نمایش به ناچ محبوب واتردراپ مجهز شده و توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز را خواهد داشت. در بریدگی ناچ واترداپ نیز شاهد قرار گیری سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

در قسمت پشتی نیز طراحی در نظر گرفته شده برای Enjoy 20 به نسبت مدل پلاس متفاوت است. یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، در بریدگی مربعی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

همانند مدل پلاس، این گوشی هوشمند میان رده نیز به پردازنده دیمنسیتی 720 مجهز شده است که توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز خواهد داشت. رم های 4 و 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء تا حداکثر میزان 512 گیگابایت، از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی Enjoy 20 با شارژر 10 واتی معمولی، نوید طول عمر مفید خوبی را می دهد. این اسمارتفون میان رده قرار است با قیمت پایه 250 دلار روانه بازار شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود