هرآنچه که انتظار داریم در رویداد اپل معرفی شود

رویداد رسمی و آنلاین اپل قرار است در تاریخ 15 سپتامبر (26 شهریور) بصورت رسمی برگزار شود. این در حالی می باشد که در این رویداد قرار نیست شاهد رونمایی جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت یعنی خانواده آیفون 12 باشیم. پس اپل قصد دارد از چه محصولاتی در این مراسم پرده برداری کند؟

همانطور که گفتیم اپل قصد ندارد در این رویداد از گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 پرده برداری کند و قرار است در ماه اکتبر شاهد رونمایی این پرچمداران جدید باشیم. در این مراسم آنلاین قرار است چند گجت هوشمند به همراه جدیدترین آیپد این شرکت بصورت رسمی معرفی شود.

اپل واچ سری 6

ساعت های هوشمند اپل از همان ابتدا به نسبت گجت های هوشمند پوشیدنی شرکت های دیگر، عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته اند. این بار نیز قرار است در این مراسم شاهد رونمایی اپل واچ سری 6 به عنوان جدیدترین گجت هوشمند این شرکت باشیم.

اپل واچ سری 5 را می توان تا به امروز شاهکار گجت های هوشمند پوشیدنی دانست. ساعت هوشمندی که به قابلیت های سلامت بسیار کاربردی مجهز شده بود. از جمله این قابلیت های حیاتی می توان به قابلیت ECG اشاره کرد که تا به امروز جان چندین نفر را از مرگ نجات داده است.

حال قرار است اپل واچ سری 6 با قابلیت های بهتر به نسبت سری قبلی رونمایی شود. برنامه های سلامت، برنامه های ورزشی در کنار قابلیت های سلامتی جذاب از جمله ECG این گجت هوشمند را همراهی خواهد کرد.

اپل واچ SE

شاید ساعت های هوشمند ادپل تا به امروز توانستند عملکرد بهتری را به نسبت گجت های هوشمند پوشیدنی دیگر از خود به نمایش بگذارند، اما نمی توان از قیمت بالای این محصولات براحی عبور کرد. اپل خیلی کم پیش می آید که محصولی مقرون بصرفه را معرفی کند. برای مثال آیفون SE 2020 آخرین گوشی هوشمند مقرون بصرفه این شرکت به نسبت دیگر محصولاتش بود که معرفی شد.

حال شنیده ایم که در کنار معرفی ساعت هوشمند اپل وچ سری 6، اپل قصد دارد تا از ساعت هوشمند مقرون بصرفه دیگری نیز پرده برداری کند. فعلا این گجت هوشمند را با نام اپل واچ SE می شناسیم. این ساعت هوشمند قرار است با طراحی مشابه با اپل واچ سری 3 اما با پردازنده ای قدرتمند تر رونمایی شود. برای طراحی نیز از متریال پلاستکی استفاده خواهد شد.

اپل آیپد Air 4 و iOS 14

با توجه به اخبار منتشر شده در این رویداد رسمی شاهد رونمایی اپل آیپد Air 4 نیز خواهیم بود. این بار اپل قرار است از پردازنده های قدرتمند تر به نسبت نسل های قبلی برای این آیپد استفاده کند. آنچه در شایعات و تصاویر منتشر شده دیده ایم، در قسمت پشتی یک سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده و ممکن است در کنار این سنسور، یک سنسور LIDAR نیز در نظر گرفته شود که البته کمی بعید است.

تا به امروز نسخه های بتا iOS 14 برای گوشی های هوشمند این شرکت منتشر شده. نسخه بروزرسانی شده سیستم عامل جدید قابلیت های جذابی را با خود به همراه دارد که برخی از این قابلیت های سبب شده تا کمی شبیه به قابلیت های اندروید به نظر برسد. به هر حال اپل قرار است در این رویداد از نسخه اصلی iOS 14 نیز پرده برداری کند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !