پاورهای پرچمدار EVGA در دو مدل SuperNOVA 1600 و 1300 از سری +G

شرکت EVGA همیشه به کیفیت ساخت بالا محصولاتش توجه کرده است. پاورهای سری SuperNOVA از این قاعده مستثنی نیستند. اما این شرکت دو پاور جدید از این سری را با بهینه سازی های گسترده روانه بازار می کند. دو پاور +SuperNOVA 1600 G و +SuperNOVA 1300 G تازه از راه رسیده های EVGA هستند.

دو منبع تغذیه جدید معرفی شده از شرکت EVGA پاورهایی تمام ماژولار هستند با فناوری های جدید بهوبد یافته و البته استاندارد 80 پلاس طلایی را هم دریافت کرده اند. علاوه بر این دو پاور +SuperNOVA 1600 G و +SuperNOVA 1300 G دارای طراحی هدفمند تر هستند تا جریان هوا داخل جعبه پاور به خوبی صورت گیرد. یک ماژول مقاومت متغیر جدید، دو ماژول DC به DC و حالت EVGA ECO از مهمترین تغییرات این دو پاور جدید هستند. همچنین EVGA هم دو پاور سری +G خود را 10 سال ضمانت کرده است که همین مورد می تواند بر کیفیت بالای ساخت آن تاکید کند.

اما سازه جدیدتر این پاور ها باعث شده تا طول آنها با وجود قدرت بالا کوتاه تر از پاورهای رقیب و حتی سری قدیمی پاورهای این شرکت باشد. این شرکت در مدل +SuperNOVA 1600 G یک فن 135 میلی متری با بلبرینگ دوگانه را در نظر گرفته و +SuperNOVA 1300 G را هم به فن 135 میلی متری بلبرینگ داینامیک مجهز کرده است.

استفاده از خازن های ژاپنی، مازول های جدید DC به DC و ماژول VR باعث شده تا بهره وری پاور های جدید بیش از 90 درصد در ریل 12 ولت باشد. ویژگی EVGA ECO هم باعث می شود تا پاور در زیر بار کم ساکت تر باشد و یا نویز کمتری را تولید کند.

 

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود