بازی Fallout 4 بروزرسانی رایگان برای کنسولهای نسل نهم را دریافت می کند

بتسدا اعلام کرده است که بازی Fallout 4 سال آینده به‌ روزرسانی رایگان برای کنسول های نسل فعلی را دریافت می‌کند. یعنی اینکه می توانید در کنسول PS5، Xbox Series X / S یا PC این بازی شاهکار را با بهبود عملکرد تجربه کنید.

پساآخرزمان با کیفیت 4K

این به ‌روزرسانی فال اوت 4 که در سال 2023 برای ایکس ‌باکس سری  X/S، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه می ‌شود، شامل تعدادی ویژگی جدید برای بهبود عملکرد می‌شود.

طبق یک پست وبلاگ در وب ‌سایت رسمی  Fallout، به ‌روزرسانی رایگان شامل «ویژگی‌های حالت عملکرد برای نرخ فریم بالا، ویژگی‌های با کیفیت برای گیم ‌پلی با وضوح 4K، رفع اشکال‌ها و حتی محتوای پاداش Creation Club» خواهد بود.

همچنین یک باندل 25 ساله برای Fallout 76 شامل پرتره Vault Boy، سوئیت Shooting Target و Lincloln’s Repeater Lever Action Skin  اعلام شد.

باندل ۲۵امین سالگرد را می‌توان از ۲۷ اکتبر تا ۲۷ دسامبر به‌عنوان یک امتیاز برای اعضای Xbox Game Pass Ultimate  یا از ۲ نوامبر تا ۲ فوریه برای مشترکین Amazon Prime Gaming دریافت کرد.

بازی Fallout برای اولین بار در سال 1997 عرضه شد و توانست به محبوبیت برسد. این سری بازی شما را در فضایی پساآخرزمانی قرار می دهد و جذابیت ویژه خود را دارد. اما بازی فال اوت 4 به عنوان محبوب ترین و همچنین پرفروش ترین در این مجموعه شناخته می شود و طبق گفته توسعه دهندگان، تنها در روز عرضه 12 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد.

جدیدترین بازی این سری، عنوان چند نفره آنلاین  Fallout 76 بود که در سال 2018 منتشر شد. به‌روزرسانی Expeditions آن در ماه سپتامبر منتشر شد و مأموریت‌های مبتنی بر داستان تکرارپذیر را برای گروه‌های حداکثر چهار بازیکن در پیتسبورگ پسا هسته‌ای معرفی کرد.

تاد هاوارد، مدیر استودیو بازی Bethesda اخیراً تکرار کرده است که Fallout 5 پشت Starfield و Elder Scrolls 6  در صف تولید سازنده قرار دارد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024