تاریخ انتشار Final Fantasy 16 قبل از سال 2023 فاش می شود

بازی Final Fantasy 16 یک عنوان مستقل و شماره جدید فرانچایز مشهور Final Fantasy می باشد. این بازی مانند شماره های پیشین از مبارزاتی نفس گیر و در گیرکننده تشکیل شده است و در این راه ما را با شخصیت هایی عجیب در سرزمین Valisthea آشنا می کند.

 یک فانتزی جدید

توسعه دهنده این عنوان اخیراً اطلاعات بیشتری در مورد بازی Final Fantasy 16  منتشر کرده است. اکنون، سازنده بازی برای FFXVI در مصاحبه ای با Famitsu ظاهر شد و برخی از شبهات را برطرف کرد و در مورد توسعه این عنوان نقش آفرینی بسیار روان صحبت کرد و به انتشار بسیار مورد انتظار اشاره کرد.

سازنده بازی Final Fantasy 16 در مصاحبه ای با Famitsu ظاهر شد تا در مورد روند توسعه بازی صحبت کند.

به گفته نائوکی یوشیدا به عنوان تهیه کننده، توسعه فاینال فانتزی 16 تا حدود 95 درصد کامل شده است و آن را تقریباً تمام شده می‌دانیم و تیم مشغول بهینه سازی و رفع اشکالات جزئی باقی مانده است. علاوه بر این، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تاریخ انتشار قبل از پایان سال اعلام شود.

کارگردان بازی Final Fantasy 16 توضیح می‌دهد: «وضعیت فعلی این است که ما روز به روز بازی را تکمیل تر می کنیم، قسمت‌های مشکل دار را تغییر می‌دهیم و قسمت‌هایی را که دارای نقص ‌هایی در عملکرد یا طراحی هستند، درست می‌ کنیم. در واقع کار ما تا انتها فقط رفع معایب است.

علاوه بر این، یوشیدا اضافه می کند: «به هر حال، مقیاس بازی Final Fantasy 16 بسیار بزرگ است، بنابراین اشکال زدایی زمان زیادی می برد. تقریباً همه برنامه نویسان در حال دست و پنجه نرم کردن با کد برای رفع اشکال هستند.” با این حال، بازی تقریباً در حال نهایی شدن است و تاریخ دقیق انتشار آن را قبل از شروع سال 2023 خواهیم شنید.

بازی Final Fantasy 16 قرار است در تابستان 2023 عرضه شود.

شما به کدام یک از بازی های فاینال فانتزی علاقه مند هستید؟ نظرتان را در مورد Final Fantasy 16 با ما به اشتراک بگذارید.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد