فاینال فانتزی 7 ریمیک در لیست ایکس باکس وان قرار گرفت: تاریخ انتشار نیمه اول 2020

فاینال فانتزی 7 ریمیک یکی از مورد انتظارترین بازی هایی است که در آینده توسط استودیو Square Enix منتشر خواهد شد. در اوایل ماه مه، تریلر گیم پلی جذابی از این عنوان زیبا منتشر شد که هیجان برای انتشار آن را بیشتر از قبل کرد. در عین حال تریلر نشان از سبک مبارزی جدید و طراحی مجدد و باکیفیت شخصیت های بازی داشت.

·        احتمال استریم زنده در E3 2019 و ارائه اطلاعات بیشتر

زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه E3، بزرگترین رویداد صنعت بازی در جهان باقی نمانده است. طبق اعلام ناشر فاینال فانتزی 7 ریمیک، اطلاعات و جزئیات بیشتری از این بازی در E3 2019 در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. در حالی که انتظار میرود Square Enix یک استریم زنده از پخش این بازی در E3 امسال داشته باشد، امکان نمایش زودهنگام تر در رویداد ایکس باکس مایکروسافت نیز وجود دارد.

اکنون GameStop Ireland نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 را برای ایکس باکس وان در لیست قرار داده است. بنابراین در این صورت احتمالا مایکروسافت به زودی این بازی را برای پلتفرم ایکس باکس وان تائید خواهد کرد. هر چند احتمال اشتباه از سوی گیم استاپ نیز وجود دارد اما اکثر اوقات، گیم استاپ منبعی معتبر و قابل اعتماد به شمار میرود.

فاینال فانتزی 7 ریمیک اولین بار در سال 2015 توسط اسکوئر انیکس برای پلتفرم پلی استیشن 4 رونمایی شد. اما این استودیو هیچ صحبتی راجع به انحصاری بودن این عنوان برای کنسول بازی سونی عنوان نکرد. بنابراین احتمال انتشار این بازی برای پلتفرم ایکس باکس وان نیز وجود دارد. تئوری دیگری که میتواند بسیار هیجان انگیز باشد، انتشار همزمان فاینال فانتزی جدید و Kingdom Hearts III برای ایکس باکس وان است.

·        انتشار در نیمه اول 2020 در کنار عناوین مهم دیگر

علاوه بر این، Jason Schreier، از روزنامه نگاران قابل اعتماد صنعت بازی طی توییتی که در صفحه خود منتشر کرده، اعلام کرده است که احتمالا Final Fantasy VII Remake در نیمه ابتدایی سال 2020 عرضه خواهد شد. وی پیش بینی میکند این بازی در یک بازه زمانی مشابه با عناوین مورد انتظاری همچون سایبرپانک 2077، The Last of Us Part II و Ghost of Tsoshima منتشر خواهد شد.

همچنین پیش بینی میشود یک عنوان بزرگ در مارس سال 2020 توسط استودیو یوبی سافت و یک عنوان توسط Software که نویسندگی آن توسط جورج آر. آر. مارتین، نویسنده کتاب نغمه یخ و آتش انجام میشود نیز منتشر خواهند شد. در این صورت نیمه اول سال 2020، دوره ای فوق العاده برای گیمرها خواهد بود چرا که احتمالا بهترین بازی های سال آینده در همین دوره عرضه خواهند شد.

منبع: wccftech

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد