تی سی ال 20 میان رده ای با قابلیت پوشش 5G و طراحی زیبا

تی سی ال قرار است بار دیگر گوشی هوشمند میان رده جدیدی را رونمایی کند که قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم را نیز داشته باشد. تس سی ال 20 گوشی میان رده جدید این شرکت می باشد که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، طراحی پرچمدار گونه را نیز به خود اختصاص داده است. در ادامه به لطف شایعه پراکنان مشخصات در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون را باهم مرور می کنیم.

مشخصات تی سی ال 20 5G

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این گوشی میان رده از طراحی پرچمدار گونه ای بهره می برد. در نمای جلویی شاهد حضور صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن FHD پلاس می باشیم که در قسمت طراحی نیز به ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی نیز سه سنسور با چیدمانی ستونی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. با توجه به اخبار منتشر شده، یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض (ultrawide) در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه تی سی ال 20 5G را تشکیل خواهند داد.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز شاهد حضور پردازنده میان رده اسنپدراگون 690 می باشیم که سبب شده تا این گوشی هوشمند میان رده همانطور که از نامش پیداست، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد. رم 4 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی به همراه باتری 4500 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای تی سی ال 20 5G می باشند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد