رفع خطای H 1 =! 0 در بازی The Witcher 3

بازی The Witcher 3 یکی از موفق ترین نقش آفرینی های نسل هفتم بود که هنوز هم گیمرهای زیادی در حال تجربه کردن آن هستند. البته این عنوان باگ های ریز و درشت زیادی هم دارد که گاها باعث اختلال در فرایند بازی می شود.  یکی از پیغام های رایج، خطای H 1 =! 0 است که ما راه حل برطرف کردن آن را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

ماد خوب یا بد؟

بازی The Witcher 3 یکی از بهترین عنوان هایی است که تابحال ساخته شده است و همین هم باعث شده که سوژه بسیار خوبی برای مادسازها باشد. اما همیشه ساخت یک ماد جذاب، آنچنان هم خوب پیش نخواهد رفت و ممکن است که مشکلات عجیبی در کنار آن بوجود بیاید. هنگام نصب برخی از محبوب‌ ترین و پرکاربردترین مادها، کاربران همچنان اغلب با باگ ‌ها، خطاها و خرابی ‌ها مواجه می ‌شوند.

شما با نصب مادهای مختلف با پیغام خطای H 1 =! 0 مواجه می شوید که اغلب کاربران نمی توانند آن را برطرف کنند و زمان زیادی را برای حذف فایل های اضافه صرف می کنند. پرسش و پاسخ های زیادی در محافل مختلف انجام شد تا به این نتایج دست پیدا کردیم.

راه حل اول:  اطمینان حاصل کنید که مشکلات سازگاری نسخه وجود ندارد. یکی از مسائل اصلی شناخته شده در میان اعضای انجمن مودینگ  Witcher 3، ناسازگاری نسخه بازی است که باعث ایجاد تداخل در هنگام نصب مدهای خاص می شود. برخی از کاربران نسخه معمولی The Witcher 3 را نصب کرده اند، در حالی که برخی دیگر نسخه بازی سال را دارند که به نام GOTY نیز شناخته می شود. حال، چیزی که باعث این مشکل می شود این است که برخی از مودها با یکی از آن دو نسخه کار نمی کنند. بنابراین، بسته به نسخه ای که نصب کرده ‌اید و نسخه فعلی بازی The Witcher 3 بر روی رایانه شخصی شما، ممکن است هنگام تلاش برای تغییر آن مشکلی وجود داشته باشد.

به عنوان اولین راه حل، توصیه می کنیم بررسی کنید که آیا مودی که نصب می کنید از نسخه بازی شما پشتیبانی می کند یا خیر. اگر اینطور است، اما همچنان با همان مشکل مواجه هستید، ممکن است از نسخه قدیمی مود استفاده کنید. اگر اخیراً ب‌روزرسانی بازی وجود داشته است و این مشکل نیز اخیراً رخ داده است، پس از اینکه بازی را به ‌روزرسانی کردید، ممکن است مود از فایل ‌های جدید پشتیبانی نمی ‌کند.

راه ‌حل دوم: روی «OK» در پنجره اعلان خطا کلیک نکنید. اگر فقط می‌خواهید بازی کنید و از خطا یا کار نکردن حالت Debug Console برای شما در بازی ناراحت نمی‌شوید، یک «ترفند» سریع که می‌توانید انجام دهید این است که روی «OK» در پنجره درخواست خطا کلیک نکنید. این اصلاح توسط یک کاربر Reddit در این موضوع خاص پیشنهاد شده است. برخی از کاربران گزارش دادند که بازی پس از چند ثانیه پس از فشار ندادن دکمه “OK” شروع شده است، در حالی که برخی دیگر توصیه کردند که روی دکمه “X” پنجره خروج کلیک کنید زیرا باعث می شود بازی بلافاصله بدون هیچ مشکل دیگری راه اندازی شود. با این حال ممکن است که این راه ها بطور قطع جوابگو نباشند.

اگر در نهایت با حذف فایل های اشتباه باعث خراب شدن ویچر3 شدید، باز هم می توانید با مراجعه به سرویس Steam می توانید همه چیز را بازیابی کنید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024