بازی Scathe منتشر شد

عنوان اکشن FPS Scatche که توسط استودیو Damage State و Kwalee منتشر شده است، یک وعده گاه برای مبارزه با شیاطین است.

یک اکشن کلاسیک

وقتی که از یک گیم پلی کلاسیک صحبت می کنیم باید به سالها پیش بگردیم و انتظارات خودمان را در دنیای مدرن دور کنیم. مخصوصا در بازی های اول شخص می توانیم عنوان های بسیار تاپی را نام ببریم، بازی هایی مانند Half Life، Quack، Doom، Serius Sam همگی جایگاه ویژه ای دارند. استودیو Damage State با بهره مندی از المان های کلاسیک سبک اول شخص، بازی FPS Scatche را به بازار عرضه کرده است. شما نقش یک سفیر نجات را دارید که وارد قلمرو شیاطین می شود و خودتان هم قدرت های ویژه ای دارید.

خوب با دیدن بازی FPS Scatche به یاد عنوان معروفی مانند Doom خواهید افتاد و حس حال کاملا آشنایی دارد. شما باید با شیاطین مختلف مبارزه کنید و در این راه اسلحه های مختلفی را به همراه خواهید داشت که هر کدام بسیار مرگبار هستند.

محیط بازی حالت آخرزمانی دارد و با رنگ پردازی های خاصی همراه شده است. گرافیک بازی جذابیت های خاص خود را دارد و طراحی سلاح ها بسیار جالب توجه است. هیولاها هم تنوع قابل توجهی دارند و در کل بخش بصری نمره خوبی را دریافت می کند.

اکشن بازی FPS Scatche واقعا نفس گیر است و شما را وادار به حرکت می کند. نزدیک شدن به گیم پلی بازی Doom باعث شده که بازی Scatche بیشتر دیده شود و مورد قبول برای گیمرها باشد. صداگذاری هم در سطح مطلوبی است ولی گاها دیالوگ های زیاد شما را وادار می کند که اسپیکر را کاملا ببندید.

جالب است که بازی FPS Scatche شامل چندین پایان می شود که یکی (( پایان واقعی )) است و باقی فرعی هستند.

بازی FPS Scatche هم اکنون برای رایانه های شخصی از طریق Steam و فروشگاه Epic Games در دسترس است. و نسخه کنسولی بازی در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024