گلکسی A22 5G مقرون بصرفه ترین میان رده سامسونگ معرفی شد

مدتی پیش بود که شایعاتی از مشخصات در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی A22 5G به عنوان جدیدترین اسمارتفون میان رده این شرکت بودیم و امروز گلکسی A22 بصورت رسمی معرفی شد. از جمله نکات جالب توجه برای این گوشی هوشمند میان رده، مشخصات در نظر گرفته شده برایش بود که قدرتمند تر از سامسونگ گلکسی A32 5G می باشد و در کمال تعجب قیمت ارزان تری را با خود به همراه داشته.

سامسونگ گلکسی A22 5G

طراحی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ از آن بهره برده بودند. در نمای رو به رویی این گوشی میان رده به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل پلاسی از نوع امولد مجهز شده است. صفحه نمایشی که به طراحی ناچ واتردراپ یا همان قطره ای مجهز شده و بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکلی می باشیم. یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین سه گانه سامسونگ گلکسی A22 5G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم پردازنده میان رده دیمنسیتی 700 شرکت مدیاتک این گوشی هوشمند میان رده را همراهی می کند. پردازنده ای که در کنار عملکرد مناسب و قابل قبولش، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز خواهد داشت. سری A گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ همواره به باتری های قدرتمندی مجهز شده بودند و سامسونگ گلکسی A22 5G نیز به باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 15 واتی شارژ مجهز شده است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد