مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی A50 و گلکسی A30

یکی از اصلی ترین عامل برای فروش خوب گوشی های هوشمند سری A سامسونگ، سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند بوده. در کنار سنسور های دوربین اصلی که عملکرد بسیار خوبی را با توجه به میان رده بودن این گوشی های هوشمند از خود به نمایش گذاشته، قیمت مناسب و مقرون بصرفه این گوشی های هوشمند نیز یکی دیگر از عوامل فروش خوب این محصولات بوده است. حال ویدئوی مقایسه دوبربین سامسونگ گلکسی A50 و گلکسی A30 را در نظر گرفته ایم تا ببینیم تا چه اندازه سنسور های دوربین اصلی این گوشی های هوشمند با یگدیگر متفاوت خواهند بود.

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی A50

استفاده از سه سنسور برای دوربین اصلی یک گوشی هوشمند میان رده اتفاق بسیار خوشایندی می باشد. گلکسی A50 هم نیز یکی از این گوشی های هوشمند می باشد که از سه سنسور برای دوربین اصلی خود بهره برده است.

سامسونگ گلکسی A50

یک سنسور 25 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره توسط سنسور اصلی، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. برای دوربین سلفی نیز سنسور 25 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی A30

در طرف مقابل اما شاهد قرار گیری یکی از گوشی های هوشمند بسیار مقرون بصرفه می باشیم. گلکسی A30 یکی از گوشی های هوشمند میان رده سری A می باشد که با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده و همچنین قیمت آن، مورد استقبال کاربران بسیاری قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی A30

برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند نیز از دو سنسور استفاده شده است. سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی دوگانه گلکسی A30 را تشکیل می دهند. در بریدگی ناچ واتردراپ صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند می باشیم.

حال شما را به دیدن ویدئوی مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی A50 و گلکسی A30 دعوت می کنیم تا بببنیم واقعا این گوشی های هوشمند میان رده ارزش خرید آنگونه که کابران از آن ها استقال کردند را دارند یا خیر.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !