مشخصات سامسونگ گلکسی A90 5G مشخص شد

بعد از رونمایی از قدرتمند ترین گوش میان رده سری A سامسونگ یعنی گلکسی A90 شایعاتی از رونمایی سامسونگ گلکسی A90 5G شنیدیم. اما امروز به لطف شایعه پراکنان با توجه به انتشار جعبه این گوشی هوشمند میان رده اطلاعات جالبی ار مشخصات فنی در نظر گرفته شده از این گوشی در دسترس قرار گرفته که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

برای طراحی صفحه نمایش این گوشی، سامسونگ از ناچ زیبای اینفینتی U خود بهره برده. با توجه به قرار نگرفتن محلی در قسمت پشتی این گوشی برای سنسور حسگر اثر انگشت، به احتمال زیاد شاهد استفاده از چنین سنسوری در صفحه نمایش خواهیم بود که چنن اتفاقی نوید استفاده از صفحه نمایشی از جنس سوپرآمولد را برای این گوشی هوشمند می دهد.

برای دوربین های اصلی نیز سه سنسور در نظر گرفته شده. سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی سه گانه سامسونگ گلکسی A90 5G را تشکیل می دهند. سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی نیز در بریدگی ناچ صفحه نمایش این گوشی هوشمند قرار گرفته است.

پیش بینی می شود که سامسونگ از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 کوالکام برای این گوشی میان رده جدید خود استفاده کند. باتری 4500 میلی آمپری که شایعهات از مجهز شدن آن به شارژر با قابلیت شارژ سریع 45 واتی به همراه رم 6 و 8 گیگابایتی و نیز حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خواهند بود.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد