سامسونگ گلکسی M30s تاییدیه TENNA را دریافت کرد / مشخصات فنی جدید

در حالی که زمزمه های بسیاری از رونمایی گوشی های هوشمند جدید میان رده سامسونگ به گوشی می رسید. حال مطلع شده ایم که سامسونگ گلکسی M30s قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بصورت رسمی رونمایی شود. اما پیش از رونمایی رسمی، مشخصات فنی این محصول مورد تایید سازمان چینی TENNA درآمده که در ادامه به برخی مشخصات فنی اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده خواهیم پرداخت.

پیش از این نیز شاهد انتشار تصاویر HANDS_ON این گوشی میان رده بوده ایم. تقریبا بعد از شایعات بسیار منتشر شده، دیگر از طراحی و برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی M30s مطمئن شده ایم.

مشخصات سامسونگ گلکسی M30s

صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن FHD پلاس این گوشی از طراحی زیبای ناچ واتردراپ بهره برده. در مورد صفحه نمایش این گوشی میان رده باید گفت که بار دیگر انتخاب ناچ کاربر پسند در نظر گرفته شده، حرفی برای گفتن باقی نگذاشته.

استفاده از صفحه نمایشی از جنس IPS LCD سبب شده تا شاهد بکار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت، در قسمت پشتی گوشی باشیم.

اما در قسمت پشتی شاید سنسور های دوربین قدرتمند تری به نسبت نسل های قبلی، در نظر گرفته شده باشد. اما به نظر شخصی خودم، طراحی پشتی این گوشی، مخصوصا قسمت سنسور های دوربین اصلی، چندان چنگی به دل نمی زند.

به هر حال اگر این طراحی را نادیده بگیریم، باید گقت که الحق مشخصات فنی قدرتمندی با توجه به میان رده بودن، برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی سه گانه گلکسی M30s را تشکیل می دهند. یک سنسور مناسب و قابل قبول 24 مگاپیکسلی نیز در قسمت بریدگی ناچ واتردارپ صفحه نمایش، برای دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

پردازنده اگیزنوس 9611 به همراه رم های 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. اما یکی دیگر از مشخصات عالی در نظر گرفته شده که حتی نمونه آن را در کمتر پرچمداری مشاهده کرده ایم، یاتری قدرتمند 6000 میلی آمپری این گوشی هوشمند میان رده می باشد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !