مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M40 / قدرتمندترین گوشی میان رده سری M

دو سری جدید A و M سامسونگ به عنوان گوشی های هوشمند میان رده جدید این شرکت معرفی شدند. یکی از محبوب ترین سری های گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ در ایران، سری M این شرکت بوده که با استقبال خوبی از سوی کاربران ایرانی مواجه شد. حال نیز بزودی شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی M40 خواهیم بود.

پیش از این شاهد رونمایی گوشی های گلکسی M10، گلکسی M20 و گلکسی M30 از این سری جذاب گوشی های هوشمند میان رده این شرکت بوده ایم.

سامسونگ گلکسی M40 با صفحه نمایش زیبا

سامسونگ پیش از این نیز برای گوشی های هوشمند میان رده خود از صفحه نمایش با ناچ اینفینیتی o استفاده کرده بود. گلکسی A8s اولین گوشی هوشمند میان رده این شرکت و اولین گوشی هوشمند با ناچ زیبای اینفینیتی o جهان بود. حال قدرتمندترین گوشی سری M نیز قرار است از چنین صفحه نمایشی بهره مند شود.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 1080×2340 با ناچ ایفینیتی o که تنها حفره ای در قسمت گوشه چپ صفحه نمایش برای محل قرار گیری دوربین سلفی می باشد، برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

با توجه به میان رده بودن این گوشی، احتمالا شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 675 با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهیم بود.

اما یکی دیگر از نقاط قوت این محصول میان رده سوای استفاده از صفحه نمایش بسیار زیبا، سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی آن می باشد.

دوربین

دوربین های اصلی سه گانه به سنسور های 32 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی مجهز شده اند. برای دوربین اصلی که در حفره ناچ اینفینیتی o قرار گرفته نیز سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد.

سنسور های دوربین اصلی استفاده شده برای این گوشی هوشمند به نسبت مدل قدیمی تر آن یعنی گلکسی M30 قدرتمند بوده، اما تعداد سنسور های در نظر گرفته شده هر دو برابر می باشند.

سامسونگ به نسبت نسل قبلی این سری نیز از باتری قدرتمند تر 5000 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند خود استفاده کرده.(گلکسی M30 به باتری 3500 میلی آمپری مجهز شده بود).

تاریخ 6 ژوئن (16 خرداد) برای رونمایی رسمی این محصول میان رده در هند در نظر گرفته شده. قیمت مناسب 287 دلاری پیش بینی شده نوید فروش و بازخورد خوب این گوشی هوشمند در بازار جهانی را می دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود