اولین تصاویر لایو منتشر شده از سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

کم کم به رونمایی رسمی گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 نزدیک می شویم و شایعات بسیاری از این پرچمداران تا به امروز منتشر شده. سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا اما به عنوان گل سرسبد گوشی های هوشمند این خانواده از مشخصاتی بسیار قدرتمند بهره خواهد برد. اما برای اولین بار به لطف شایعه پراکنان شاهد انتشار تصاویری از این گوشی هوشمند بوده ایم.

در مورد واقعی بودن و با جعلی بودن این تصاویر باید گفت که تصاویر منتشر شده دقیقا مشابه با چیزی می باشد که پیش از برای طرحی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده بود. با توجه به این اتفاقات و تشابهات بسیار این تصاویر، احتمالا قدرتمند ترین پرچمدار سامسونگ با چنین طراحی رونمایی خواهد شد.

در قسمت جلوی گوشی شاهد استفاده از ناچ اینفینیتی O با طراحی مشابه با سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس می باشیم. این در حالی می باشد که در قسمت پشتی سامسونگ برای اولین بار طراحی جدیدی را برای این گوشی قدرتمند در نظر گرفته است.

گلکسی اس 20 اولترا همانطور که گفتیم قرار است به سنسور های دوربین چهارگانه ای مجهز شود. سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی نیز برای اولین بار این پرچمدار قدرتمند را همراهی خواهد کرد. اما سامسونگ نخستین بار است که از سنسور پریسکوپ برای گلکسی اس 20 اولترا استفاده خواهد کرد.

اگر به تصویر قسمت پشتی این گوشی هوشمند دقت کنید، در بریدگی مستطیلی شکل در نظر گرفته شده برای سنسور های دوربین یک سنسور مربعی شکل در قسمت پایینی قرار گرفته است که همان سنسور پریسکوپ می باشد. با توجه به سنسور های دوربین در نظر گرفته شده، گویا سامسونگ این بار دیگر قصد دارد بعد از مدت ها عملکرد بهتری را از خود به نسبت پرچمداران هواوی به نمایش بگذارد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود