بازیمو: تولد سی سالگی Anniversary Sonic دوست روزهای خوب

کنسول سگا برای خیلی از ما گیمرهای قدیمی خاطرات زیادی را رقم زده است، عنوان هایی را تجربه کرده ایم که هنوز هم فکر کردن به آن لحظات برای ما لذت بخش است. یکی از خاطره انگیزترین بازی های کنسول سگا بازی محبوب Sonic بود. بعد از 30 سال شرکت سگا با انتشار عکسی Anniversary Sonic را اعلام کرده است و خبر داده که سالگرد تولد سونیک را جشن خواهد گرفت.

شرکت Sega با انتشار تصویری از کاراکتر سونیک جشن تولد 30 سالگی این خارپشت دوست داشتنی را اعلام کرد. کاراکتر سونیک در طول سی سال حضور خود در صنعت بازی فراز و نشیب های زیادی را طی کرده است ولی هوادارانش هیچ موقع او را تنها نگذاشتند.

بزرگ ترین موفقیت های کاراکتر سونیک بر روی کنسول به یاد ماندنی سگا بوده است. در مصاحبه اخیر انجام شده توسط Gaming Trend از گرسکویچ پرسیده شد آیا چیزی وجود دارد که هواداران در ماه های آینده انتظار آن را داشته باشند؟ گرسکویچ پاسخ داد بله ما برای Sonic Anniversary اخبار مهیجی داریم که باید منتظر بمانید. سگا در این مورد توضیح می دهد که در طول این مدت هر کسی از محصولات این کاراکتر خریداری کند تخفیفات ویژه ای را شامل حال او می کند. از لباس تا عروسک و بازی های سری همه شامل پوشش شرکت سگا می شوند. سگا همچنین اعلام کرده برنامه های گسترده ای را در سر دارد که طی ماه های آینده آن ها را با طرفداران خود به اشتراک خواهد گذاشت. سگا به مناسبت Sonic Anniversary قرار است برنامه های گسترده دیگری برای این خارپشت آبی داشته باشد و یکی از نوشیدنی های معروف انرژی زا به اسم G Fuel محصول جدید خود را با عنوان Sonic s Peach Rings عرضه کند.

اگر نگاهی به سالگردهای قبلی بیاندازیم می بینیم که سگا عملکرد خوبی داشته است. سگا در بیست و پنجمین سالگرد جوجه تیغی ناشر دو عنوان Sonic Mania و Sonic Force را معرفی کرد که مورد استقبال قرار گرفتند، برای بیستمین سالگرد هم Sonic Generation را منتشر کرد که اثر قابل قبولی بود. در پانزدهمین سالگرد هم شاهد انتشار Sonic 06 بودیم که اثری ضعیفی بود. در هر حال خارپشت آبی سگا باز هم با سرعت بسیار زیاد به سراغ هوادارانش خواهد آمد و دنیا را غرق دوستی و زیبایی خواهد کرد.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد