بازیمو: عنوان Devil My Cry 5: Special Edition توسط کپکام معرفی شد

شرکت نام آشنای Capcom در چند سال اخیر نسبت به نسل قبل کمی پر کار تر شده و تا حدودی توانسته اعتبار از دست رفته خود را بازگرداند. کپکام در نسل هشتم توانست عنوان های معروف خود را دوباره زنده کند و آن ها را همگام با نسل حاضر کند. حال کپکام در جدیدترین ساخته خودش Devil My Cry 5: Special Edition حسابی هوادارانش را هیجان زده خواهد کرد.

بازی Devil My Cry 5 در سال 2019 برای کنسول های نسل هشتم منتشر شد. شماره پنجم بازی بعد از مدت ها بازگشت پر غروری داشت و توانست نظر طرفدارانش را جلب کند. بیشتر کاراکترهای معروف سری در دویل می کرای 5 حضور داشتند و مهم تر از همه دانته با شیطنت های مخصوصش جان تازه ای به بازی بخشید.

حال شرکت کپکام اعلام کرده است قصد دارد Devil My Cry 5: Special Edition را برای نسل بعدی کنسول ها آماده کند و مشخصا تغییراتی را هم در بازی به وجود آورده است. یکی از نکات قوت نسخه پنجم مدل سازی های بسیار عالی کاراکترها بود و جزییات زیادی در آن ها دیده می شد. یکی از ویژگی های نسخه جدید دویل می کرای اضافه شدن کاراکتر محبوب Vergil است، این بار ویرجیل با تمامی ویژگی های خاص خودش پا به DMC 5: Special Edition گذاشته تا بازی را مهیج تر از قبل کند.

صحبت از نسل نهم شد، کپکام سعی کرده تا دویل می کرای جدید را از لحاظ بصری و گرافیکی بروز کند. در کنار بهبود کیفیت بافت ها حتی Ray Tracing را هم به بازی خود اضافه کرده است. Ray Tracing یک تکنیک ارائه است که می تواند جلوه های روشنایی فوق العاده و واقع گرایانه ای بوجود بیاورد. بازی Devil My Cry 5: Special Edition قرار است همزمان با عرضه شدن کنسول های نسل جدید پا به میدان بگذارد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024