بازیمو: ماد گرافیکی جدید برای بازی GTA: San Andreas تحولی شگرف

در دهه های گذشته شرکت راک استار با بازی های خود خاطرات زیادی را برای ما گیمرها رقم زده است. سری بازی GTA جز محبوب ترین عنوان های شرکت راک استار هستند. در میان این مجموعه بازی GTA: San Andreas خوش درخشیده و توانسته بهترین تجربه یک جی تی ای باز باشد. هر گیمری که سن اندریاس را بازی کرده باشد با تمام خیابان ها، کوچه ها و شهرها خاطرات زیادی دارد.

محبوبیت بسیار زیاد بازی GTA: San Andreas در میان هواداران باعث شده تا هنوز هم این عنوان به عنوان اسطوره تکرار نشدنی راک استار یاد شود. خیلی از هواداران جی تی ای سان اندریاس درخواست های زیادی برای راک استار ارسال کردند تا این بازی بازسازی شود و برای نسل جدید عرضه شود ولی راک استار عکس العملی به این درخواست ها نشان نداد. بالاخره طرفداران دو آتیشه این عنوان دست بکار شدند و با انتشار مادی جدید به بازی محبوب خودشان رنگی تازه زدند.

این بار ماد گرافیکی جدیدی برای GTA: San Andreas منتشر شده که تحولاتی اساسی را در زمینه گرافیک این بازی بوجود میاورد. با نصب این ماد شاهد تحول شگرفی در گرافیک و جلوه های بصری بازی GTA: San Andreas خواهید بود. ماد گرافیکی SA DirectX ENB جدیدترین مادی است که برای سان اندریاس ساخته شده و بهترین هم محسوب می شود.

اتفاقات شگفت انگیزی با نصب این ماد در انتظار شما خواهد بود، کیفیت بافت ها کاملا متحول می شوند که اصلا با نسخه اورجینال قابل مقایسه نیستند. نورپردازی ها هم بسیار چشم نواز هستند و جلوه ای تازه تر و نوین تر به این بازی داده است. با تمام جلوه های بصری زیبایی که به GTA: San Andreas اضافه شده است شما احتیاجی به سیستم پر قدرتی نخواهید داشت و می توانید از انجام آن لذت ببرید. طرفداران سان اندریاس تا مدت ها از تجربه دوباره این بازی لذت خواهند برد.

پست های مرتبط

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید