دو مدل جدید مانیتور گیگابایت با امکانات و مشخصات قابل توجه معرفی شدند

دو مدل جدید مانیتور گیگابایت با امکانات و مشخصات قابل توجه معرفی شدند

دو مدل مانیتور گیگابایت که پیش از این در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس معرفی و مورد تحسین قرار گرفته بودند، در نهایت به صورت رسمی معرفی شدند. دو مدل مانیتور GIGABYTE G32QC و GIGABYTE G27Q محصولاتی مناسب برای گیمرها و تولید کنندگان محتوا به شمار می روند که از امکانات و مشخصات قابل توجهی برخوردارند.

نمایش موفقیت آمیز دو مدل مانیتور گیگابایت در نمایشگاه CES 2020 و عدم رونمایی رسمی از آنها در ماه اخیر سبب شده بود تا رسانه ها نسبت به سرنوشت آنها دچار تردید شوند. در نهایت برند تایوانی به صورت رسمی از دو مانیتور G32QC و G27Q  رونمایی کرد تا به حاشیه های موجود، خاتمه دهد.

برخی از ویژگی های به کار رفته در دو مدل مانیتور گیگابایت از محصولات خانواده گیمینگ AORUS به ارث رفته و به همین دلیل شاهد مشخصات فنی قابل توجهی در آنها هستیم. به کارگیری پنل حرفه ای با مشخصات بسیار عالی، کیفیت ساخت بالا و همچنین پنل خمیده در مدل G32QC از جمله ویژگی های بارز مانیتور های جدید گیگابایت به شمار می روند.

ابعاد پنل 27 و 32 اینچی دو مدل جدید از مانیتور گیگابایت برای کاربرد های گیمینگ و تولید محتوا بسیار مناسب است و مدل G32QC با بهره گیری از پنل خمیده می تواند یک گزینه بسیار ایده آل برای کاربران حرفه ای تلقی شود. گیگابایت از مشخصات ظاهری مدل های گیمینگ AORUS استفاده کرده و می توانید ظاهر ساده اما جذاب، پایه مستحکم و روکش مات را در آنها مشاهده کنید.

برخی از ویژگی های آئوروس که در دو مدل مانیتور گیگابایت مورد استفاده قرار گرفته اند، شامل Black Equalizer، Aim Stabilizer و GameAssist می شوند که هر کدام از آنها برای گیمینگ و تولید محتوا کاربرد دارند. گیگابایت برای بهینه سازی تنظیمات استاندارد مانیتور های G32QC و G27Q نرم افزار انحصاری OSD Sidekick را در نظر گرفته که تحت یک رابط گرافیکی زیبا، تنظیمات مختلف را در دسترس قرار می دهد.

قابلیت جدید GIGABYTE Auto-Update نیز بخش دیگری از امکانات دو مانیتور کمپانی تایوانی به شمار می روند که تنظیمات و بهینه سازی های جدید را برای آنها به ارمغان می آورد. در حال حاضر از قیمت و زمان عرضه دو مدل مانیتور گیگابایت G32QC و G27Q به بازار، اطلاعاتی منتشر نشده است.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد