گوگل دست از سر اپل بر نخواهد داشت / پیکسل 4a ارازن قیمت تر از آیفون SE 2020

گوشی های هوشمند پیکسل گوگل از همان ابتدا رقیبی جدی و البته حاشیه ساز برای برای گوشی های هوشمند شرکت اپل بودند. تشابه طراحی های در نظر گرفته شده برای گوشی های پیکسل با اسمارت فون های شرکت اپل حواشی های بسیاری را با خود به همراه داشت. اما این بار باز هم گوگل با تصمیمی جدید قصد دارد تا با رونمایی گوگل پیکسل 4a برای جدید ترین گوشی هوشمند میان رده اپل یعنی آیفون SE 2020 مشکل تراشی کند.

گوگل برای اولین بار از زبان طراحی جدیدی برای پیکسل 4a بهره خواهد برد و برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند مقرون بصرفه ازناچ زیبای اینفینیتی O قرار است استفاده کند. این در حالی می باشد که پیش از این صفحات نمایش گوشی های هوشمند این شرکت از طراحی ساده و خاصی متفاوت با دیگر گوشی های هوشمند بروز دنیا بهره می بردند.

پیکسل 4a آماده رقابت با آیفون SE 2020

اما نکته جالب در خصوص قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده است. پیش از این گوگل اعلام کرده بود که پیکسل 4a با قیمتی مشابه با آیفون SE 2020، یعنی با قیمت 399 دلاری روانه بازار جهانی خواهد شد. اما امروز مطلع شده ایم که این گوشی میان رده با قیمتی ارزان تر به نسبت SE 2020، با قیمت 349 دلاری برای مدل 128 گیگابایتی و قیمت 299 دلاری برای مدل 64 گیگابایتی روانه بازار جهانی می شود.

تصمیم گیری برای در نظر گرفتن قیمتی ارزان تر به نسبت SE 2020 نشان می دهد که گوگل قصد دارد در مارکت فروش با توجه به قیمت ارزان تر در نظر گرفته شده نظر کاربران را در انتخاب خرید میان پیکسل 4a و آیفون SE 2020 به سمت گوشی میان رده خود جلب کند.

باید منتظر بود و دید که آیا این اسمارت فون میان رده جدید گوگل می تواند بار دیگر همانند پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال عملکرد خوبی را در بخش فروش از خود به نمایش بگذارد، یا باز هم به سرنوشت شوم پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال دچار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود