گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو با دوربین قدرتمند و تکنولوژی جدید معرفی می شوند

بدون شک در میان پرچمداران سری پیکسل گوگل، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. این در حالی می باشد که پرچمداران سری پیکسل 4 و پیکسل 5 نتوانستند آنطور که باید و شاید توقعات را برآورده کنند و در مقایسه با پرچمداران شرکت های قدرتمند این عرصه، نتوانستند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند. حال قرار است شاهد رونمایی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت باشیم. گویا این بار گوگل دست پر تر از همیشه قرار است وارد میدان رقابت شود.

اولین تفاوت اصلی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به نسبت پرچمداران نسل های قبلی، طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می باشد. در نمای رو به رویی شاهد صفحه نمایشی یکدست با ناچ اینفینیتی O خواهیم بود که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی اما گوگل طراحی جالبی را برای قرار گیری سنسور های دوربین این گوشی های هوشمند با توجه به تصاویر منتشر شده در نظر گرفته است. در کنار طراحی متفاوت، گوگل این بار قصد دارد تا از سنسور های دوربین قدرتمند تری به نسبت پرچمداران نسل های قبلی استفاده کند. سنسور های دوربین سامسونگ پرچمداران سری پیکسل 6 گوگل را همراه خواهند کرد.

از جمله قابلیت های جالب در نظر گرفته شده برای سنسور های دوربین این گوشی های هوشمند، قابلیت لرزشگیر gimbal می باشد. پیش از این سنسور دوربین اصلی ویوو ایکس 50 پرو نیز از چنین قابلیتی بهره برده بود. بی شک مجهز شدن به لرزشگیر gimbal سبب خواهد شد تا خروجی ویدئویی بسیار با کیفیتی را از سنسور های دوربین پرچمداران جدید گوگل شاهد باشیم. NPU و ISP نیز به نسبت نسل های قبلی بهبود هایی را با خود به همراه خواهند داشته اند. در مجموع با توجه به شایعات منتشر شده، گوگل گویا این بار قصد دارد تا قدرتمند تر از همیشه وارد میدان رقابت با پرچمداران مدعی شرکت های دیگر شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود