نسخه Spec II بازی گرن توریسمو اسپرت و فیلم 5 دقیقه اول بازی که فاقد جذابیت است

بازی گرن توریسمو را باید یکی از برترین شبیه سازی های رانندگی در حوزه هنر هشتم دانست. بازی که انحصار آن دست سونی است و تنها پلی استیشن دوستان از آن لذت می برند. اما بروزرسانی های متعدد این بازی، بازی کنان را خسته کرده. البته سونی با نسخه Gran Turismo Sport: Spec II راه حل جالبی دارد.

سونی برای رهایی از بروزرسانی های بسیار این بازی نسخه ای خاص را با نام Gran Turismo Sport: Spec II در نظر گرفته است. این نسخه از بازی گرن توریسمو اسپرت، با دو دیسک مجزا، شما را از شر بروزرسانی های زیاد رها می سازد. این نسخه بر خلاف نسخه پایه، با ورژن 1.39 به بازار عرضه می شود. این موضوع برای آن دسته از کاربرانی جذاب است که می خواهند این بازی را به تازگی تهیه کنند.

البته این نکته را هم باید در نظر داشتهباشید که این نسخه در ماه می به بازار عرضه می شود و احتمال دارد که باز هم با چند بروزرسانی مواجه شوید. اما نکته جالب این است که سونی برای این نسخه یعنی Gran Turismo Sport: Spec II یک ویدیوی 5 دقیقه ای برای اول بازی در نظر گرفته است که شامل رویدادها، مسابقات جهانی و البته تریلر جدیدی از بازی است.

حال نکته جالب تر اینجا است که همچنان دمو یا ویدیو اول بازی فاقد جذابیت و استعداد تصویری است و تنها برای وقت پر کردن گیمر مناسب است.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد