ایده های عالی برای استفاده از Xbox One به غیر از بازی

بیش از یک نسل از عرضه Xbox One در بازار میگذرد و باید اغرار کنیم که هنوز هم پلتفرمی قابل ستایش است. برای بسیاری از مردم کنسول Xbox One فقط برای بازی کردن شناخته می شود، اما شما می توانید به شیوه های مختلفی از آن استفاده کنید.

برای اطلاع از شیوه های مختلف استفاده با ما در این مقاله همراه باشید.

تماشای ویدیوهای یوتیوب

شبکه ویدیویی یوتیوب یکی از پلتفرم های بسیار محبوب برای گیمرها و استریمرها می باشد. سالیانه تعداد زیادی ویدیو با محوریت بازی های رایانه ای در یوتیوب آپلود می شود.

شما می توانید با ایکس باکس وان خود وارد یوتیوب شوید و ویدیوهای مختلف را تماشا کنید.

Local Cast

نه تنها ویدیوهای  YouTube، بلکه می توانید تقریباً هر ویدیویی را از طریق برنامه LocalCast در Xbox  خود پخش کنید. چه یک ویدیو در یک وب سایت یا یک ویدیوی آفلاین باشد، LocalCast  ارسال آن را به Xbox بسیار آسان می کند.

تا زمانی که هر دو دستگاه به یک شبکه Wi-Fi متصل باشند، این برنامه برای کنسول Xbox اسکن می‌کند.

Netflix

شبکه Netflix یکی از بزرگترین میزبان های تولیدات ویدیویی محبوب و شناخته شده است. سریال های از این شبکه در حال پخش هستند که باعث شده هر روز تعداد کاربران این پلتفرم افزایش پیدا کند.

نکته شگفت‌انگیز در مورد نتفلیکس این است که اگر حساب کاربری دارید، می‌توانید آن را در هر دستگاهی تماشا کنید ، چه گوشی هوشمند باشد یا حتی لپ ‌تاپ شما. خوب، اجازه دهید دستگاه دیگری را به این لیست اضافه کنم و آن هم ایکس باکس وان می باشد.

اسکایپ – تماس های ویدیویی

Skype یکی از پرکابردترین برنامه های تماس تصویری است که کاربران زیادی در دنیا دارد. شاید برایتان جالب باشد که کنسول ایکس باکس هم می تواند از این برنامه بهره مند شود و با دوستان گیمر خود تماس تصویری داشته باشید. Xbox One همچنین به شما امکان می دهد با استفاده از Skype به دوستان و خانواده خود متصل شوید. به برنامه Skype در بازی‌ ها و برنامه‌های من بروید، وارد حساب خود شوید و روی مخاطب ضربه بزنید.

دستیابی به سلامتی و تناسب اندام از طریق KINECT

سخت افزار Kinect یکی از جاذبه های بسیار ویژه بود که برای اولین بار در نسل هفتم رونمایی شد و مورد استفاده قرار گرفت. شما می توانید روبه روی کینکت بایستید و با الگوریتم های تعیین شده حرکات مختلفی را اجرا کنید.

کینکت نه تنها برای بازی های حرکتی مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه به هدایت رابط از طریق کنترل‌های صوتی نیز کمک می‌کند. هم اکنون لیست بسیار بزرگی از بازی های ورزشی برای کینکت وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها می توانید با تناسب اندام برسید.

از تلفن خود به عنوان یک کنترل کننده استفاده کنید

شاید در ابتدا برای خیلی از کاربران کار دشواری بود که با ایکس باکس وان ارتباط برقرار کنند. تعداد گزینه های زیاد باعث شد که کاربران نتوانند به گزینه های مهم دست پیدا کنند. بعد از کمی تحقیق متوجه گزینه ای بسیار کاربردی و مهم به اسم Smart Glass شدیم.

اگرچه این برنامه نسبتاً کمتر شناخته شده است، اما این برنامه جالب به شما امکان می دهد با استفاده از تلفن خود به راحتی در فضای داشبورد ایکس باکس حرکت کنید. لازم به ذکر است که این برنامه با دستگاه های ویندوز، اندروید و iOS سازگار است.

BLURAYS/DVD PLAYER

اگرچه بسیاری از ما پخش کننده های قدیمی دی وی دی را کنار گذاشته ایم، اما کنسول ایکس باکس وان با داشتن BluRay یک تجربه دیگر خواهد بود. گیمرها می توانند از این پخش کننده برای دیدن فیلم های باکیفیت استفاده کنند.

شما از ایکس باکس خودتان چگونه استفاده می کنید؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد