بازی Halo Infinite پائیز 2020 همزمان با نسل بعدی ایکس باکس عرضه خواهد شد

بازی Halo Infinite قسمت جدید از فرنچایز بسیار محبوب هیلو مایکروسافت است که این مجموعه برای دوستداران بازی های ویدئویی کاملا آشناست. مایکروسافت حالا آتش بازی خود در E3 2019 را با انتشار یک تریلر جدید از این بازی و اعلام انتشار آن کامل کرده است.

·        بازگشت مسترچیف و یک شروع تازه

روز گذشته از اولین جزئیات سخت افزاری نسل بعدی ایکس باکس باخبر شدیم. تجربه یک بازی فوق العاده همچون قسمت جدید هیلو بر روی این کنسول بسیار قدرتمند میتواند لذتی وصف ناشدنی را به دنبال داشته باشد. اولین باری که مایکروسافت Halo Infinite را به نمایش گذاشت به E3 سال گذشته بازمیگردد و امسال با تریلر سینمایی بسیار جذاب و البته نقش آفرینی مستر چیف، انتظار کشیدن برای این بازی را دشوارتر از قبل کرده است.

طبق اعلام مایکروسافت، بازی Halo Infinite همزمان با عرضه کنسول نسل بعد این کمپانی که با اسم رمز پروژه اسکارلت شناخته میشود منتشر خواهد شد. علاوه بر ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان و همچنین کامپیوترهای شخصی نیز همان طور که از قبل اعلام شده، شامل حال این بازی خواهند شد.

·        جذاب، حتی برای تازه واردان دنیای هیلو

در تریلر سینمایی جذابی که مایکروسافت در E3 امسال از این بازی به نمایش گذاشته، شاهد تلاش موفقیت آمیز یک مهندس برای احیای شخصیت دوست داشتنی مستر چیف هستیم. به گفته 343 Industries، عنوان Halo Infinite احیا کننده روح سری هیلو است و با شخصیت های جدید میتواند نقطه عطفی برای کسانی باشد که برای اولین بار میخواهند این عنوان را تجربه کنند. بنابراین حتی کسانی که هیچ یک از قسمت های پیشین Halo را تجربه نکرده اند، از انجام این بازی لذت خواهند برد.

سرپرست استودیوی هیلو اعلام کرده است که داستان این بازی حاکی از یک شروع جدید برای مستر چیف و رقابتی تازه برای این شخصیت دارد اما داستان بازی به جریان های قسمت های قبل نیز وفادار است و آنها را نیز دنبال میکند. این بازی از موتور Slipspace Engine بهره مند شده که توسط شرکت 343 Industries برای بهبود تجربه بازی هیلو آماده شده است. اولین برداشت از تریلر جدید Halo Infinite نوید یک عنوان شایسته و در خور از سری بازی های هیلو را میدهد.

منبع: The Verge

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد