شمشیر هایابوسا در دل PC فرو می رود / Ninja Gaiden به رایانه های شخصی می آید

کوهستان غرق در سکوتی عمیق و خاکسترهایی که با وزش بادی آرام به آسمان بر می خیزند. قهرمان هایی که سالهاست سر بر این خاک خاکستر شده گذاشته اند و شمشیرهایشان را در کنار خود به آغوش کشیدند تا شاید غم تنهایی خود را به فراموشی بسپارند. در میان این گورستان غم زده، قهرمانی هنوز رو در روی باد ایستاده تا راه نا تمام پیشینیان را به سر انجام برساند. افسانه ریو هایابوسا دوباره تکرار خواهد شد، پس شمشیر خود را برای Ninja Gaiden تیزتر از همیشه نگه دار.

یک افسانه تکرار نشدنی

اگر بخواهیم در مورد بهترین نینجاهای تاریخ صحبت کنیم، نام ریو هایابوسا یقینا در میان آنها خواهد بود. قهرمان سری بازی های نینجا گایدن که تا شماره دوم هویت او بر همه طرفداران پنهان بود. قهرمانی که راه نا تمام پدر خود را ادامه می دهد تا نگاه سیاه شیطان را از سرنوشت خود و دنیا پاک کند.

سری بازی Ninja Gaiden همیشه نشان داده نسبت به عنوان های دیگر سبک هک اند اسلش یک سر و گردن بالاتر است. شکوه و رستگاری ریو هایابوسا با کنسول ایکس باکس آغاز شد و تا نینجا گایدن 2 سیگما ادامه یافت. شماره سوم به علت های مختلف نتوانست موفقیت های گذشته را تکرار کند و نقدهای بسیار زیادی به آن شد.

یک نسل غیبت

در نسل هشتم خیلی از عنوان های بزرگ غایب بودند، Ninja Gaiden یکی از عنوان بسیار محبوب هک اند اسلش بود که جای خالی آن در نسلی که گذشت کاملا احساس می شد. یکی از دلایل این غیبت، تمرکز Koei Tecmo بر روی عنوان Nioh بود که بسیار هم مورد توجه قرار گرفت. نیو به نوعی میراث سری بازی نینجا گایدن را با خود به همراه داشت.

انتظار به پایان رسید

این بار پلتفرم PC بسیار خوش شانس خواهد بود و قرار است که میزبان سری بازی Ninja Gaiden باشد. این بار طرفداران این بازی می توانند در تاریخ 10 ژوئن یک مجموعه با ارزش از عنوان های Ninja Gaiden Sigma،  Ninja Gaiden Sigma 2و Nanja Gaiden 3: Razors Edge را در اختیار داشته باشند. هر سه بازی تاکنون انحصاری کنسول بوده اند و دو بازی اول از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های اکشن تا به امروز هستند، که حالا بخت با دارندگان رایانه های شخصی یار بوده و می توانند از انجام آن لذت ببرند.

بالاخره آرزوی دیرینه ما برآورده شد و می توانیم ریو هایابوسا را در رایانه های شخصی ملاقات کنیم.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !