هنری کاویل با فیلم Black Adam به دنیای DC بازمیگردد

فیلم Black Adam یکی از خبرسازترین ساخته های DC است که در تاریخ 29 مهر اکران عمومی خواهد شد. اما با تایید دواین جانسون مشخص شده است که هنری کاویل برای مبارزه با بلک آدام در این فیلم به دنیای DC بازمیگردد.

بازگشت هنری کاویل

وقتی که اعلام شد که دواین جانسون محبوب قرار است در فیلم بلک آدام، باعث شد که فیلم بلک آدام بیش از هر چیزی بیشتر در راس اخبار باشد. در این فیلم ابرقهرمانی، دواین جانسون در نقش بلک آدام ایفای نقش کرده است و به گفته منتقدینی که این فیلم را درپشت درب های بسته دیده اند با یک اثر متوسط روبرو خواهیم شد.

همانطور که می دانید، معمولا قبل از اینکه فیلم های مهم به اکران عمومی در بیایند بصورت ویژه برای خبرگزاری های مهم و منتقدین به نمایش در می آید. طبق نظر منتقدین، در این فیلم دواین جانسون بازی بسیار خوبی را ارائه کرده است اما داستان و نقش های دیگر با مشکلات زیادی روبرو هستند.

اما خبرها حاکی از این است که در پایان این فیلم شاهد حضور یک شخصیت محبوب هستیم که می تواند باعث هیجان طرفداران DC شود. بلک آدام در این فیلم قدرت بسیار زیادی دارد و مشخصا به کاراکتری احتیاج است که بتواند با او مبارزه کند و کشش زیادی را در فیلم ایجاد کند.

دواین جانسون هم تایید کرده است که هنری کاویل قرار است که در فیلم Black Adam 2 حضور پیدا کند و رو در روی بلک آدام قرار بگیرد. این تقابل می تواند بسیار هیجان انگیز باشد و می تواند تعداد مخاطب های فیلم را بسیار بیشتر کند.

ژاومه کویت سرا به عنوان کارگردان بلک آدام قصد دارد یک فرایند اپیزودیک را ایجاد کند که به نظر می رسد اولین قدم خود را خوب برداشته باشد، اما باید تا انتشار فیلم صبر کنیم تا نتیجه را ببینیم.

آیا فیلم بلک آدام می تواند نظر طرفداران DC را جلب کند؟ شما کدام یک از فیلم های دواین جانسون را بیشتر دوست دارید؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024